STALKER 2 na kolejnych screenach
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl jest jednym z głównych tematów najnowszego numeru magazynu PC Gamer. Przy okazji twórcy opublikowali nowe screeny prezentujące grę w akcji.
- Ekipa GSC Game World opublikowała na Twitterze kilka nowych screenów ze S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl.
- Ponadto w rozmowie z redaktorem magazynu PC Gamer reżyser gry zdradził, że zobaczenie większości zawartości będzie wymagać spędzenia w produkcji około 100 godzin (przy czym niemożliwe będzie poznanie absolutnie wszystkiego za jednym podejściem).
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl jest jedną z najbardziej wyczekiwanych gier zaplanowanych na przyszły rok wśród fanów klimatów postapokaliptycznych i survivalowych. Jeśli wyglądacie z niecierpliwością premiery tej produkcji, która odbędzie się 28 kwietnia, to ekipa z GSC Game World ma dla Was coś, co powinno nieco umilić oczekiwanie. Otóż twórcy opublikowali garść nowych screenów, prezentujących ich najnowsze dzieło w akcji. Oto one:
Ponadto zapowiedź S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl jest jednym z głównych tematów najnowszego numeru magazynu PC Gamer. W tekście znalazło się kilka interesujących informacji, które zdradził redaktorowi pisma Jewgienij Grygorowicz, reżyser gry. Podkreślił on między innymi, że do rozległego świata tytułu (który ma obejmować 64 kilometry kwadratowe różnorodnych biomów) jego zespół wprowadził nieco bardziej zmodernizowane odczucia rozkładu i zniszczenia otoczenia. Ponadto w tytule znajdziemy nowe typy potworów i mutantów (jak na przykład zdeformowanego jelenia), dużo bardziej niebezpieczne anomalie oraz rozwinięty system przetrwania. Nie zabraknie też trzech frakcji – Wolności, która będzie chciała podzielić się sekretami czarnobylskiej Zony z całym światem, religijnej sekty Monolitu, a także Strażników pełniących rolę swego rodzaju stróżów prawa.
Według Grygorowicza, aby zobaczyć większość tego, co zaoferuje S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl, gracze będą musieli poświęcić około 100 godzin. Wliczają się w to zadania poboczne oraz wątek główny wypełniony rozmaitymi wyborami (przez co aby poznać wszystkie możliwe perspektywy, konieczne okaże się więcej niż jedno podejście). Nad obydwoma tymi elementami pracowało 30 specjalistów od narracji. Cytując słowa Grygorowicza:
Tworzenie nieliniowej historii jest największym wyzwaniem, jeśli chodzi o gry, a my uważamy fabułę za jeden z najistotniejszych elementów, jakie znajdą się w naszym tytule. Jesteśmy naprawdę dumni z tego, jak udało się nam ją ukształtować.
Może Cię zainteresować:
- STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?
- Katastrofa w Czarnobylu w grach video – Wynoś się stąd, Stalkerze!
Przypominamy, że S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl zmierza na PC oraz Xboksa Series X/S. Na obu tych platformach tytuł będzie posiadał polską wersję językową.