Sprzedaż polskich magazynów branżowych w marcu bieżącego roku
Z informacji udostępnionych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w marcu bieżącego roku drugi miesiąc z rzędu spadki sprzedaży odnotowały wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych. Największy z nich ponownie przypadł w udziale miesięcznikowi Play!.
Z informacji udostępnionych przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy wynika, że w marcu bieżącego roku drugi miesiąc z rzędu spadki sprzedaży odnotowały wszystkie magazyny komputerowe i o grach komputerowych. Największy z nich ponownie przypadł w udziale miesięcznikowi Play!.
Względem lutego nastąpiła zmiana na pozycji lidera. Miejscami na podium wymieniły się bowiem pisma CD Action oraz PC Format. Magazynem z najwyższą sprzedażą w marcu był drugi z wymienionych (81 398 egzemplarzy – mniej o 9,5% niż w marcu ubiegłego roku). Wyprzedzony miesięcznik Wydawnictwa Bauer zakończył badany okres z rezultatem na poziomie 72 631 egzemplarzy (o 6,7% niższym niż rok temu). Z kolei wynikiem na poziomie zaledwie 11 100 egzemplarzy pochwalić mógł się Play!, który odnotował tym samym 27,4% spadek sprzedaży.
Tytuł | Sprzedaż w marcu 2011 roku | Sprzedaż w marcu 2010 roku |
PC Format | 81 398 | 89 898 |
CD Action | 72 631 | 77 864 |
Komputer Świat | 41 147 | 54 092 |
PC World | 34 866 | 39 114 |
Chip | 30 621 | 37 343 |
Play! | 11 100 | 15 285 |
W stosunku do lutego 2011 roku w marcu wzrost sprzedaży odnotowały trzy pisma – PC Format (o 8,7%), PC World oraz Play! (poprawa o niespełna 300 egzemplarzy). Natomiast największą stratę odnotował jedyny dwutygodnik w zestawieniu – Komputer Świat (o 9,4%).
Tytuł | Sprzedaż w marcu 2011 roku | Sprzedaż w lutym 2011 roku |
PC Format | 81 398 | 74 906 |
CD Action | 72 631 | 76 561 |
Komputer Świat | 41 147 | 45 397 |
PC World | 34 866 | 33 717 |
Chip | 30 621 | 31 207 |
Play! | 11 100 | 10 804 |