autor: Radosław Grabowski
Sprawa edytowania sequela Deus Ex odsunięta na dalszy plan z powodu Thief III
Miniony weekend stał się dla wielu posiadaczy Max Payne 2: The Fall of Max Payne momentem początkowym w tworzeniu własnych modyfikacji tej gry za sprawą premiery oficjalnych narzędzi edytorskich. Niestety zbliżony scenariusz nie zrealizuje się prawdopodobnie w przypadku nadchodzącej (planowany termin komercyjnego debiutu: grudzień 2003) kontynuacji Deus Ex, noszącej podtytuł Invisible War.
Miniony weekend stał się dla wielu posiadaczy Max Payne 2: The Fall of Max Payne momentem początkowym w tworzeniu własnych modyfikacji tej gry za sprawą premiery oficjalnych narzędzi edytorskich. Niestety zbliżony scenariusz nie zrealizuje się prawdopodobnie w przypadku nadchodzącej (planowany termin komercyjnego debiutu: grudzień 2003) kontynuacji Deus Ex, noszącej podtytuł Invisible War.
Pracownicy firmy Ion Storm wprawdzie poczynili pewne kroki w kierunku przygotowania specjalnego zestawu Software Development Kit, ale zbyt dużo czasu zajęłoby im dostosowanie rzeczonego pakietu do stanu używalności i dlatego przedsięwzięcie uległo wstrzymaniu. Teraz wspomniani programiści całkowicie skupili się na doprowadzeniu do końca projektu o nazwie Thief III.
Więcej informacji o Deus Ex: Invisible War: