Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
press release Cenega Press Release 25 kwietnia 2005, 10:48

Splinter Cell: Chaos Theory PL w tłoczni

Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że w dniu wczorajszym zakończono prace nad polską wersją gry Splinter Cell: Chaos Theory, a dysk master został przekazany do tłoczni. Premiera gorąco oczekiwanego hitu firmy Ubisoft wyznaczona została na dzień 27 kwietnia (najbliższa środa), a wychodząc na przeciw oczekiwaniom graczy, Cenega zdecydowała się na wydanie gry w dwóch wersjach językowych do wyboru.

(Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta / wydawcy / dystrybutora produktu i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji GRY-OnLine.)

Cenega Poland ma przyjemność poinformować, że w dniu wczorajszym zakończono prace nad polską wersją gry Splinter Cell: Chaos Theory, a dysk master został przekazany do tłoczni. Premiera gorąco oczekiwanego hitu firmy Ubisoft wyznaczona została na dzień 27 kwietnia (najbliższa środa), a wychodząc na przeciw oczekiwaniom graczy, Cenega zdecydowała się na wydanie gry w dwóch wersjach językowych do wyboru - w pudełku z grą znajdować się będą:

  • płyta DVD z angielską wersją gry;
  • płyta DVD z nakładką polonizującą teksty i dialogi oraz zaimplementowanym patchem 1.02 PL;
  • patch 1.02 w wersji angielskiej;
  • konkurs SMS, w którym do wygrania są między innymi: komputer z procesorem Intel® Pentium 4, konsola PlayStation® 2, akcesoria komputerowe, gadżety z motywami z gry, płyty ze ścieżką dźwiękową.

Cena Splinter Cell: Chaos Theory została ustalona na 99,90 PLN.

Przypomnijmy także, że nagrania do polskiej wersji nowych przygód Sama Fishera są niewątpliwie jednym z największych, dźwiękowych przedsięwzięć lokalizacyjnych w historii polskiej branży. Nagranych zostało ponad 700 minut samych kwestii mówionych, z czego ponad 15 minut zostało wykonane szczególnie starannie, ze względu na konieczność zsynchronizowania dźwięku z ruchem ust aktorów.

Mirosław Baka, który wcielił się w postać Sama Fishera musiał nagrać prawię godzinę tekstu mówionego, zarówno na potrzeby przerywników filmowych, jak i kwestii wypowiadanych przez agenta NSA w trakcie gry, a trzeba zaznaczyć, że niektórzy bohaterowie, na przykład Lambert wygłaszają w grze znacznie więcej kwestii mówionych, niż Sam Fisher.