Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Sony zrewolucjonizuje sposób, w jaki doświadczamy gry? Nowy patent wskazuje na ciekawe, choć nie do końca nowe rozwi...

13.11.2023 10:18
DocHary
1
DocHary
76
Unclean One

Nie każdy to lubi, ale ja osobiście w przypadku takiego CP2077 robię wcześniej risercz i dokładnie wiem kiedy dochodzi do jakiegoś "rozgałęzienia" i tam właśnie stawiam sejwa (w tym przypadku gra wyraźnie komunikuje, że należy to zrobić). W przypadku takiego Detroit: BH takie coś nie ma sensu, ale konstrukcja gry (konkretnie chapter menu) z tego co pamiętam, to chyba właśnie coś takiego, jak powyżej opisane.

13.11.2023 11:11
2
odpowiedz
sabaru
24
Senator

Trochę strzał w stopę bo mając możliwość cofnięcia się dowolnego miejsca w grze nie będzie się jej chciało przechodzić dwa czy nawet trzy razy. Wszystko będzie można przejść za pierwszym razem i zobaczyć co by było gdyby się inaczej zrobiło. Choć jak dla mnie dalej to wygląda na zwykły zapisy gry co kawałek fabuły tyle że z automatu.

13.11.2023 11:18
amatiash
3
6
odpowiedz
amatiash
25
Chorąży

Czyli po prostu quick save na F5.

13.11.2023 11:52
4
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
Fitnesiak&Gamer
13
Konsul

Zrobienie takie ułatwienia w grach From jest bez sensu. W tych grach chodzi o to, zeby wszedzie lazic, lizac sciany i przechodzic to po 5 razy od nowa.

13.11.2023 13:40
4.1
Smutny.Pan
28
Generał

Pozwólmy grać ludziom tak jak chcą, bez mówienia im co "powinni" ;)
Jeżeli komuś w taki sposób będzie przyjemniej opcować z daną produkcją, to czemu nie. W końcu korzystanie z takiej opcji nie byłoby czymś obligatoryjnym.

13.11.2023 15:29
tgolik
4.2
tgolik
148
Generał

Gry from, to rak branży. Możliwość zasejwowania w dowolnym momencie i możliwość zmiany poziomu trudności dałaby do nich dostęp wielu, wykluczonym do tej pory graczom.

13.11.2023 17:10
4.3
Znubionek
54
Generał

tgolik
a jakby wydali na komorki to juz w ogole, tyle dostepu. jeszcze mogliby zrobic z dark soulsow sudoku to twoja babcia by tez pograla

15.11.2023 13:40
4.4
Fitnesiak&Gamer
13
Konsul

Ale ja chce, zeby gry from wykluczały casuali, to jest caly ich urok.

13.11.2023 11:55
Wronski
😂
5
odpowiedz
Wronski
27
Generał

To taka wazna technologia ze trzeba bylo ja opatentowac?

13.11.2023 14:24
BlurekPL
6
odpowiedz
BlurekPL
142
Generał

Stojące za tym patentem rozwiązanie ma umożliwić błyskawiczny powrót do dowolnego momentu kampanii fabularnej.

Przyda im się zważając na to że na PS5 prawie nie ma exów, bo większość wyszła razem na PS4, a posiadacze PS5 po prostu jak na razie dostają ulepszone wersje gier ze starych konsol.

Insomniac ratuje tę generację bo dopiero wyszedł świetny pająk a ponoć Wolverine ma wyjść w przyszłym roku, a gdzie się podziały inne marki i studia Playstation???

13.11.2023 15:20
7
odpowiedz
toyminator
85
Senator

Przyda się, szczególnie w dłuższych gra. W RPG mogę zrobić save. Ale co z tego, skoro do kolejnej zmiany w fabule, muszę grać parę godzin.

13.11.2023 16:48
pieterkov
8
odpowiedz
pieterkov
155
Senator

Khy khy gry telltate z wyborem epizodu i sceny khy khy.

14.11.2023 09:35
9
odpowiedz
Jaya
67
Generał

Mówi się o grach ubisoftu, że tracą jakość przez przesyt contentem. Sony to filmogry głównie i dlatego muszą się koncentrować na tych telewizorach - rozumiem.

Tyle, że jeśli chodzi o tą jakość "filmu", to jakby gry tracą ją przez te rozgałęzienia.

Zamiast dopracować główny wątek dąży się do tego, aby nie było konfliktów, każda kwestia pasowała niezależnie od poprzedniego wyboru. O ile gra nie ma stylu jakby działała w oparciu o generator to moim zdaniem nie ma zbytnio sensu. BG3 dał ostatnio wielu firmom do myślenia, jednak czy Wiedźmin 3, albo Mass Effect 1-3 nie wystarczyły? Liczy się moim zdaniem pomysł i dopracowanie, a czy miałem frajdę z rozgałęzień w CP77 czy w DL2? Zdecydowanie nie.

14.11.2023 11:25
10
odpowiedz
mdradekk
111
Konsul

W tym przypadku dochodzi jednak kwestia znajomości fabuły – aby zapisać grę przed ważnym wydarzeniem, musimy o nim wiedzieć.

No ale przecież autosave. Ba, jakiś geniusz z branży wymyślił, że można sobie ustawić interwały autozapisu. To nie koniec - to Wam rozwali głowy: niektóre autosejwy mogą robić po kilka kopii i wtedy mamy możliwość powrotu do róźnych momentów gry!
A dodając do tego ręczne zapisy z możliwością dowolnego nazwania/opisania...
....BOOM, mamy dokładnie to samo co Sony przedstawia jako rewolucyjny patent....
ECH....

post wyedytowany przez mdradekk 2023-11-14 11:31:26
Wiadomość Sony zrewolucjonizuje sposób, w jaki doświadczamy gry? Nowy patent wskazuje na ciekawe, choć nie do końca nowe rozwi...