Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Sztuczna inteligencja ukończy gry za nas dzięki patentowi Sony

21.04.2021 22:01
1
zanonimizowany1289654
23
Centurion

Taką SI ja używałbym jedynie w skrajnych zmianach poziomu trudności, bez uprzedzenia. W większości przypadków jednak, coś takiego jest podobne do tego poziomu łatwego (niektórzy tak lubią grać, ale można by było czerpać z danego tytułu więcej), a tutaj nawet nic nie robisz.

post wyedytowany przez zanonimizowany1289654 2021-04-21 22:02:19
21.04.2021 22:05
xandon
2
odpowiedz
8 odpowiedzi
xandon
45
Generał

O właśnie przydałoby mi się coś takiego, bo utknąłem na bossie w Bravely Default II, i muszę jakoś przebudować od podstaw cały pancerny build, z którego byłem dumny przez większość gry...

Kto gra lepiej w szachy: człowiek czy maszyna? Od dawna najlepiej człowiek wspomagany maszyną. Hybryda human+machine to niby przyszłość.

Nie myślałem jaki to może mieć sens w innych grach, ale zlecę swojej AI do przeanalizowania. Tymczasem wydaje mi się że producenci typu Sony mogliby się skupić na bardziej przyziemnych ficzerach z punktu widzenia gracza. A tamto niech sobie dłubią na boku. Tylko tytuł mi się nie podoba. "Ukończy gry za nas." Czy gry to jakaś pańszczyzna?

21.04.2021 22:25
2.1
1
SzymekWielkiKral
56
Centurion

Mylisz się do szachów. Od lat 90 czysta maszyna jest praktycznie nie do pokonania. A teraz jest już faktycznie nie do pokonania

21.04.2021 22:30
2.2
1
Olekrek
47
Rotmistrz
Wideo

Do komputerów na sieciach neuronowych opartych o samouczenie człowiek nie ma podjazdu. Komputery są w stanie prowadzić merytoryczne debaty na dany temat, dyskutując z człowiekiem i przerzucając sie argumentami. Szachy to dla obecnych maszyn pikuś.
https://www.youtube.com/watch?v=G1tpPs__Y7I

22.04.2021 01:13
xandon
2.3
xandon
45
Generał

SzymekWielkiKral
Olekrek

Oczywiście, człowiek nie ma w szachach żadnych szans z maszyną [komputer + silnik / program / algorytm szachowy] i to już od dziesiątek lat. Tu wystarcza chyba zwyczajny brute force i głębokość liczenia maszyny x ruchów w przód w stosunku do y ruchów przez człowieka, gdzie x i y są ograniczone w obu przypadkach ze względu na dramatycznie rosnąca złożoność ~głębokości, ale gdzie po prostu x > y. Ta rywalizacja została symbolicznie zakończona w latach dziewięćdziesiątych przegraną Kasparov'a z Deep Blue. Od tego czasu nie ma sensu wystawianie człowieka przeciw maszynie w szachach, a dzisiaj silniki szachowe dostępne na smartfonach pokonają arcymistrza. Dlatego pozostał sens rywalizacji człowiek vs człowiek lub maszyna vs maszyna.

Ale od tamtego czasu pojawiła się też koncepcja Advanced Chess (inaczej cyborg chess lub centaur chess) zainicjowana przez samego Kasparova. Chodziło o rywalizację par człowiek + maszyna vs człowiek + maszyna, gdzie przy asyście maszyny człowiek wciąż ostatecznie decydował w grze. Celem było też wzniesienie samej gry w szachy na wyższe poziomy, dotychczas nieosiągalne dla maszyny i człowieka oddzielnie, i pokazanie piękna szachów jako kombinacji perfekcyjnej taktyki, strategii, i kombinacji procesów myślowych człowieka i siły algorytmów / obliczeniowych maszyny.

Wielu, w tym sam Kasparov, jeszcze parę lat temu twierdziło, że taka odpowiednio dobrana para pokona największe superkomputery. Niektórzy twierdzili nawet, że średni gracz w parze ze średnią maszyną pokona najlepszą maszynę. Tak też trochę o tym czytałem kilka lat temu, zgłębiając szachy, biografie kilku wybitnych postaci i rozwój. Ale nie jestem ekspertem, szachistą średnim, i nie śledzę na bieżąco. Zatem jak jesteście w temacie i macie informacje, że na dziś w szachach sama maszyna jest ewidentnie lepsza niż para człowiek + maszyna, w takim rozumieniu jak powyżej, bo np. człowiek już tylko zawadza, to OK. Choć byłoby to smutne :-) Możecie mnie ewentualnie nakierować na jakieś newsy, chętnie poczytam.

22.04.2021 12:40
2.4
Cordite
44
Generał

I tu sie bardzo mylisz bo SI w ostatniej dekadzie rozwinela sie do tego stopnia, ze nawet przy nalozeniu na nia sztucznych "ludzkich" ograniczen stosunkowo szybko nauczy sie wygrywac z kazdym czlowiekiem w praktycznie dowolnej rozbudowanej grze. To ze gry teraz sa kierowane do ludzkich botow przez co SI w grach cofnelo sie o 20 lat nie znaczy, ze nie bylo na tym polu znaczacego postepu.

22.04.2021 12:42
Bezimienny197
2.5
Bezimienny197
11
Centurion

xandon nie opłaca tworzyć silnika szachowego opartego o brudeforce z prostej przyczyny - im bliżej początku meczu szachowego, tym ilość możliwych dalszych ruchów robi się tak ogromna, że nie ma na świecie komputera, który byłby w stanie to obliczyć w akceptowalnym czasie. Brudeforce może być wykożystany co najwyżej w końcówce meczu, gdy ilość dalszych ruchów jest w miarę policzalna. Co do samego Kasparova, to miał on spore problemy w zaakceptowaniu tej porażki twierdząc, że maszyna nie może przecież wygrać z człowiekiem i ktoś jej pomagał. Dlatego na siłę prubuje wymyśleć jakąś teorię pozwalającą pokazać ludziom, że przecież człowiek jest w stanie brać udział w tych rozgrywkach. Ale ta teoria przypomina mi mecz dwóch ośmiolatków, którym pomagają ojcowie-szachiści. Dziecko się cieszy, że wygrało mecz, mimo, że ktoś wygrał go za niego. Ale ludzie tak naprawdę zostali tak bardzo z tyłu, że ta przepaść jest już tak bardzo niemożliwa do przeskoczenia, że zostaje nam już tylko kibicowanie. W 2017 roku Google postanowiło przetestować swoją sztuczną inteligencję (opartą o uczenie maszynowe) AlphaZero w meczach z uznawanym wtedy za najlepszy silnikiem do gry w szachy Stockfish. Arcymistrzowie gry w szachy nie marzą nawet o zremisowaniu z tym silnikiem, starają się jedynie jak najdłużej nie przegrać, bo to, że przegrają, jest pewne. AlphaZero przed rozgrywką miał jedynie 4h na granie sam ze sobą (twórcy "nauczli" ją jedynie zasad gry, taktyki musiała opracować sama). Po tym czasie rozegrała ze Stockfishem 100 meczy. 28 zakończyło się zwycięstwem AlphaZero, a 72 remisem.

22.04.2021 17:12
xandon
2.6
xandon
45
Generał

Super, dzięki za komentarze i wyjaśnienia. Czegoś się nauczyłem :-) Mój ostatni update pochodził właśnie z około 2017, Stockfisha oczywiście znam, ale nie słyszałem o tym pojedynku AlphaZero vs Stockfish, bardzo ciekawe. No to niestety pozbawiliście mnie ostatniej nutki romantyzmu szachowego, a tyle ćwiczyłem szachy w zeszłym roku :-) Cóż, pozostaje się cieszyć jrpg ;-)

24.04.2021 17:35
Bezimienny197
2.7
Bezimienny197
11
Centurion

xandon a dlaczego niby te informacje tak zniechęcają Ciebie do gry w szachy. Maszyny zawsze będą lepsze od ludzi, tego nie zmienisz. Czy najlepsi biegacze na świecie mają się przejmować tym, że samochód i tak pojedzie 100x szybciej niż oni? Oczywiście, że nie. W grach PvP też można bez problemu stworzyć bota, który rozgromi resztę ludzkich przeciwników bez ani jednej porażki, nawet programista-amator może takiego zrobić. Nie wiem jak ty, ale dla mnie jedyną osobą, od której chcę być lepszy, jestem ja ze wczoraj i tej radości z przełamania mojej kolejnej granicy nic mi nie odbierze.

24.04.2021 21:59
xandon
2.8
xandon
45
Generał

Bezimienny197 - masz trochę racji, a ja trochę żartuję. Największą frajdę sprawiało mi granie z ludźmi. Wtedy jak wiemy gra wykracza daleko poza samą "technikę" szachową i jest to pasjonująca przygoda. Ale w praktyce nie miałem za bardzo z kim grać, bo nikt akurat z mojego otoczenia nie przepadał za szachami. Z kolei nie było to dla mnie na tyle ważne, aby wejść w jakieś środowiska szachowe, tylko okazjonalne nauki i potyczki z ludźmi. Dlatego większość szachowej przygody to była nauka, ćwiczenie i gry z maszyną. Było to interesujące i miło było patrzeć jak ELO rośnie, ale to tak jak mówisz bardziej potyczki z samym sobą moderowane ustawieniem parametrów maszyny. Przy okazji byłem zafascynowany historią Bobby Fishera i śledziłem przez jakiś czas Josha Waitzkina z jego metodyką The Art of Learning. To było super. Podejście Josha do szachów to jest to, pod czym się podpisuję. Tam jest miejsce na strategię, taktykę, psychologię rozgrywki, intuicję, styl, nieprzewidywalność, przejście z chaosu do strategii wygrywającej. Jeżeli chodzi o maszynę to naprawdę myślałem, że para człowiek+maszyna daje radę. Jazda samochodem i bieganie to dwie zupełnie różne konkurencje, szachy to jedna konkurencja. Jeżeli człowiek w tej konkurencji jest zupełnie bez szans, nawet w hybrydzie z maszyną (co byłoby interesujące), to dla mnie trochę jak granie w gry retro. Fajne, nostalgiczne, można powspominać, sprawiające może przyjemność pasjonatom, ale dziedzina opanowana przez maszyny. Jeżeli ktoś chce się tam sprawdzać, ćwiczyć, pokonywać samego siebie lub wznosić na nowe poziomy, to brawo. Ale dla mnie osobiście to traci dużo z uroku i wolę dziedziny bardziej ludzkie ;-) Indywidualna sprawa.

21.04.2021 22:32
sasuke284
😁
3
1
odpowiedz
sasuke284
90
Fleshless

Powinno to się nazywać tryb "starszy bracie pomóż".
Kto miał dobrego starszego brata który ci pomagał przejść trudne poziomy w grach ten zrozumie.

21.04.2021 22:41
iwo607
4
1
odpowiedz
1 odpowiedź
iwo607
80
Pretorianin

Znając życie zostanie to użyte w niewłaściwych celach - aby cheatować w grach multiplayer.

22.04.2021 01:36
4.1
Mr lnsane
34
Centurion

Dokładnie xD Co lepsze - będzie "grał" bot vs bot, dokładnie tak jak te wszystkie przeglądarkowe gry typu Travian, czy Ogame. "Grać", to będzie patrzeć jak bot coś tam robi, samemu nic nie potrafiąc. I ta duma... niczym u cheaterów z CSa, że "coś umieją" xD

21.04.2021 23:01
😂
5
odpowiedz
akixd
46
Centurion

Mi tam by wystarczył IDDQD aka Story Mode ;)

21.04.2021 23:02
😂
6
1
odpowiedz
mazurek92
50
Konsul

Kiedy Cinematic Experience nabiera nowego znaczenia.

21.04.2021 23:33
7
2
odpowiedz
noobmer
53
Generał

Po co w ogóle grać w gry, co to ma być za patent. A co do online to lepiej nie bo jak wiadomo zaraz oszuści podłapią i tak wykorzystają system ze to SI będzie samo grać i oczywiście oszukiwać

post wyedytowany przez noobmer 2021-04-21 23:36:49
21.04.2021 23:53
Butryk89
8
odpowiedz
Butryk89
163
Senator

Niedługo wpadną na pomysł, żeby SI za nas zrobiło kupkę.

21.04.2021 23:56
9
odpowiedz
Kępes
102
Konsul

W dark soulsach si może jedynie mi miecze nosić a podczas pauzy polere.

Gracze robią okropne rzeczy w grach już mi szkoda tego si...
Pomoc w grach online nawet tego nie komentuje...

21.04.2021 23:57
Maverick
10
odpowiedz
Maverick
119
Konsul

Genialne.
Czekam az wymyślą że można wziąć po prostu opłate za oblokowanie wszystkich achivementów nawet bez konieczności ściągania gry na dysk...
Litości co za czasy, niech ktoś już zaora ten świat...

21.04.2021 23:59
😁
11
1
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Na Steamie i GOGu to jest prostsze - tworzysz tag "Ukończone" (Finished) i tam wrzucasz po kolei.
Nie trzeba AI :]

22.04.2021 01:23
12
2
odpowiedz
Ziemianin
6
Legionista

Taaa, kupić grę, a potem włączyć samoprzechodzenie i pójść spać, do pracy, na spacer, itd.. :) A co tam, niech komputer też się dobrze bawi, gdy nas nie ma w domu :)

22.04.2021 04:03
xDanStax v2
13
4
odpowiedz
1 odpowiedź
xDanStax v2
19
Pretorianin
Image

22.04.2021 22:48
Perplexagon
13.1
Perplexagon
7
Konsul

SINEMATIK EKSPIRJENS!

22.04.2021 06:58
Maxley
😁
14
odpowiedz
Maxley
100
Naiwny Sceptyk

Genialne!
Używałbym z radością w każdym sandboksie, cierpiącym na wysyp znaczników jak nastolatek na pryszcze.
Ubisofcie, chyba nie poczujesz się urażony, co?

22.04.2021 07:09
15
odpowiedz
plolak
49
Generał

Fajna sprawa choćby dlatego że zdarzają się miejsca których nie chce się powtarzać zbyt dużo razy jak np. Walka z trudnym bossem wtedy można by zaprzegnac SI do roboty.

22.04.2021 07:59
not2pun
16
odpowiedz
not2pun
116
Senator

Czyli będzie grindowala za gracza, przez co twórcy gier wprowadzą jeszcze więcej grindu?

22.04.2021 08:23
17
odpowiedz
Punk_Salami
36
Pretorianin

jakość go:
|
|
|
\/

22.04.2021 09:03
wytrawny_troll
18
odpowiedz
wytrawny_troll
88
Exactor

To po co grać jeżeli gra nie stanowi żadnego wyzwania umysłowego, manualnego czy innego rodzaju aktywności. Cała zabawa w trudnych grach tkwi w tym żeby się nakombinować aby wygrać. Inaczej gra nie ma sensu.

22.04.2021 09:26
😢
19
odpowiedz
servi
70
Centurion

Śpieszmy się grać w gry online z Ludźmi bo niedługo będą same boty i nawet nie będzie dało się tego wykryć.

22.04.2021 12:17
20
odpowiedz
zanonimizowany1225506
49
Generał

Podoba mi się jak każda wielka firma patentuje setki różnych rzeczy rocznie z których i tak nic nie wynika, a news jest robiony z tych bardziej kontrowersyjnych. Lol.

22.04.2021 12:19
Miodowy
21
odpowiedz
Miodowy
101
Nigdy nie był młody
Image

->

22.04.2021 12:25
😂
22
odpowiedz
1 odpowiedź
Polski_Kebab
14
Legionista

Róbmy gry video po to by przechodziła je sztuczna inteligencja
Super pomysł

22.04.2021 12:27
22.1
zanonimizowany1291595
39
Legend

Czytaj coś więcej niż nagłówki.

22.04.2021 12:28
AIDIDPl
23
odpowiedz
3 odpowiedzi
AIDIDPl
183
PC-towiec

A potem w gimbazie:

- "Przeszłem grę na 100% i wbiłem platynę"
- "Ja też, w jeden dzień zaliczyłem wszystkie znaki zapytania i achievmenty."

22.04.2021 17:59
Kaniehto
23.1
Kaniehto
63
Generał

czas się obudzić, gimbazy już nie ma

22.04.2021 22:41
AIDIDPl
😱
23.2
AIDIDPl
183
PC-towiec

COŚ PODOBNEGO...To już wolę spać...

23.04.2021 20:41
Kaniehto
😜
23.3
Kaniehto
63
Generał

w sumie to masz rację, lepiej spać niż budzić się w polsce

22.04.2021 12:30
24
odpowiedz
Cordite
44
Generał

A bedzie banan partycypacyjny za ukonczenie gry w taki sposob? Trzeba bedzie wymyslec na nowo definicje samograjow aby ludzie nie poczuli sie zbytnio pokrzywdzeni przez nature.

22.04.2021 12:41
Klimot221
25
odpowiedz
Klimot221
37
Pretorianin

Nie dla mnie ta opcja juz wole się męczyć niż żeby coś przechodziło grę za mnie albo w ogóle gry nie ukończyć.

22.04.2021 12:52
26
odpowiedz
zanonimizowany904310
28
Chorąży

Większego bezsensu nie spotkałem. AI sobie gra, a ja za to płacę? Won z tym AI!

22.04.2021 13:11
marcing805
27
odpowiedz
marcing805
196
PC MASTER RACE

Znika jakiekolwiek wyzwanie i ogromna satysfakcja z samodzielnego pokonania przeszkody. Tak samo, jak w życiu, dostajesz problem, rozwiązujesz go i masz dużą satysfakcję. Gry to takie medium rozrywkowe, które stanowi jednak jakieś wyzwanie i niech tak pozostanie. Jako opcja ze skorzystania, takie SI ma zastosowanie. Dzisiejsze pokolenie jest jednak rozleniwione. Czegoś w grze nie może znaleźć, przejść etapu, to od razu na YT i wszystko na tacy. Samodzielne radzenie sobie z tym często wymaga grania w jeden poziom po kilka razy. Obecnie to wyglada to tak aby przejść grę jak najszybciej i wio do następnej, bo szkoda czasu na granie w to samo po kilka razy dla jednej znajdźki. Zachęca do tego obecna polityka rozmaitych wyprzedaży i gier za darmo. Dawnej tego nie było i grałeś w grę po kilka razy, nawet dla głupiego małego odkrycia na planszy, bo zwyczajnie nie było gier za darmo, takich wyprzedaży, jak obecnie i nie było ludzi stać na granie po kilka gier w miesiącu. Wiec się grało na różne sposoby po kilka przejść i odkrywało w tych grach jakieś ukryte skarby lub się głowileś nad jednym duengenem w Zeldzie do momentu aż znalazłeś sposób na przejście. Niestety też zdarzy mi się korzystać z YT i nie jestem tutaj lepszy. Na swoją wymówkę mogę jednak napisać, ze korzystam z tego, jak już zupełnie nie mam pomysł na dany etap.

22.04.2021 13:41
Szaku
28
odpowiedz
2 odpowiedzi
Szaku
168
El Grande Padre

Streamerzy i twócy Let's play'ów stracą pracę :P.

post wyedytowany przez Szaku 2021-04-22 13:41:21
22.04.2021 14:19
28.1
zanonimizowany1291595
39
Legend

Nareszcie.

22.04.2021 14:29
28.2
zanonimizowany1343642
6
Generał

Nie stracą, gdyż mechanizm ten będą miec tylko gry Sony.
Poza tym miliony ludzi woli ogladac niż grać, a samo oglądać bez płacić jest lepsze niz placic by oglądać.
Ja tam tym trybem tylko bym sie ratował jakby mnie jakiś moment w grze wkurzył.

22.04.2021 13:48
29
odpowiedz
zanonimizowany1343642
6
Generał

Pierwsza myśl-po co nam to?

Ale po zastanowieniu, kazdy z nas miał chyba w swoim zyciu sytuacje w grach, ze jakis element gry czy gra doprowadzala nas do szału,a nawet zatkla sie gdzies i gry nie ukonczyl.
Moze, gdyby wówczas byl pdzycisk "skip" danego irytujacego czy niejasnego (nie wiadomo co robić) czy opartego na glupim grindzie elememtu gry, moze bysmy wowczas raz oszczędzili nerwów, czasu i grze przeszli zamiast porzucać.

Np masz bossawseriach souls, gra Ci sie podoba, ale nie mas boskiego skilla i cierpliwości, chcesz gre przejsc, poznac, ale mechanika gry Ci na to nie pozwala, uruchamiasz AI i ta Ci przechodzi ten problematyczny fragment gry i mozesz grac dalej.

Szczerze? Ja bym cos takiego chcial w takich grach. W zyciu tez jak sobie z czyms nie radzisz, to szukasz roznych sposobow, zeby problem rozwiazac. Zepsuje sie auto, to nie znajac sie na naprawach nie rozkrecasz silnika i nie rwiesz sobie wlosow z glowy (porownanie do walki z bossami w souls) tylko dajesz auto do mechanika i ten za pieniadze Ci auto naprawi.
Jak gra jest zle napisana, albo gracz czegos nie umie/nie rozumie, to taki system bylby taka pomocą ratująca radosc plynaca z ogrywania gry.

Gram w gry 35 lat i nie jedna gra wyprowadziła mnie z równowagi i klnalem na developerów jak mogli byc tak zli i wredni dla gracza. Z czasem zaczalem tak gówniane napisane czy nieprzemyslane gry przechodzic metoda (podpatrze na YouTube) i to jest porazka developerki, ze gracz musi sprawdzac na YouTube co developer mial na myśli.

Z czasem zagadki w grach sie uprościły, mechaniki staly sie lepiej dopracowane i dzisiaj gry sa przyjemne, maja dopracowana ergonomię, a te zakorzenione w starej szkole sa celowo pisnae tak by byly trudne i maja swoich fanów.

Wydaje mi sie, ze pomijanie glupich momentow w grach powinno byc standardem, wkoncu zaplacilem za grę, dlaczego mam cierpieć bo jakis developer chcial zrobić komus przykrość i wprowadzil czy grind, czy przesadnie trudnego bossa, czy zagadke, w ktorej nie mozesz rozkminic o co chodzi developerowi, albo zygasz juz nimi (eskorty, czasówki czy ustawianie luster z promieniem swiatla/laseru, na ktorych sama mysl od razu słabne i mecza czlowieka tym juz chyba od 15 lat).

22.04.2021 14:36
30
odpowiedz
WujekBlady
52
Centurion

To traci kompletnie sens. Rozumiem, że gry przeważnie mają stanowić rozrywkę i nie każdy lubi trudne wyzwania. A na pewno nie zawsze. Ale samoprzechodzące się gry? Po co w takim razie je tworzyć? Może po prostu filmy robić? Wystarczy, że gra ma możliwość zmiany poziomu trudności w locie. Czasem jest on źle zbalansowany.

22.04.2021 17:33
JohnDoe666
😂
31
odpowiedz
4 odpowiedzi
JohnDoe666
67
Legend

No nareszcie, jak człowiek wydaje kilka tysięcy na TV, 2,5 tys. na konsolę a potem 400 zł na grę to absolutnie powinien wymagać aby przeszła się sama, za te pieniądze to jeszcze platynę powinna wbić :D.

24.04.2021 16:11
31.1
plolak
49
Generał

A nie pomyślales ze może być fragment którego nie możemy przejść i wtedy jest to idealne narzędzie do pomocy.
Lepsze jak czity.
Jak wyjdzie wróżę sukces tym bardziej że dzisiejszy gracz to nie gracz który powtarza 10ki razy dany fragment gry.

post wyedytowany przez plolak 2021-04-24 16:11:57
24.04.2021 17:59
JohnDoe666
31.2
JohnDoe666
67
Legend

Lepsze jak czity.
A niby w jaki sposób?
Przecież to będzie dokładnie to samo.

24.04.2021 18:02
31.3
plolak
49
Generał

To nie to samo.
A po drugie nie da się na konsoli uruchomić czitow.

24.04.2021 22:45
JohnDoe666
😂
31.4
JohnDoe666
67
Legend

To nie to samo.
Bo ty chcesz żeby tak było? Taaaa, faktycznie silny argument :D.
Jaki sens będzie miało wydawanie Soulsów na konsolach Sony skoro byle osrajpłot będzie miał platynę 3 razy szybciej niż ktoś kto uczciwie podchodzi do rozgrywki. Pójdźmy dalej, jaki w ogóle sens będą miały "pucharki" na konsolach Sony? Cały koncept rozwijany naście lat idzie do śmietnika.
A po drugie nie da się na konsoli uruchomić czitow.
No pewnie, bo jak nazwiesz coś "asystentem" to nie jest cheatem :D. Jeśli twoim jedynym argumentem jest nazewnictwo to sory ale specjalnie mi nie zaimponowałeś siłą argumentacji.

Wiadomość Sztuczna inteligencja ukończy gry za nas dzięki patentowi Sony