Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 10 listopada 2020, 09:54

autor: Adrian Werner

SnowRunner dostanie gigantyczny pojazd i nowe mapy

Poznaliśmy konkrety odnośnie drugiego sezonu symulatora SnowRunner. Zaoferuje on m.in. nowe mapy, pojazdy i przedmioty.

2. SEZON TO M.IN.:
  • dwie mapy,
  • trzy pojazdy,
  • nowa mechanika craftingowa,
  • nowe opcje modyfikowania maszyn.

Studio Saber Interactive ujawniło szczegóły drugiego sezonu gry SnowRunner. Wystartuje on 16 listopada tego roku, równocześnie na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Dodatkowa zawartość zostanie udostępniona posiadaczom przepustki sezonowej oraz edycji premium tego tytułu, ale będzie ją można również zakupić osobno.

Season 2: Explore & Expand, bo taka będzie pełna nazwa drugiej fazy rozwoju gry, zaoferuje dwie dodatkowe mapy, zlokalizowane w regionie Jukon (terytorium kanadyjskie). Znajdziemy na nich m.in. zaśnieżone doliny, głębokie rzeki i niebezpieczne błotniste skarpy. Towarzyszyć temu będzie nowa mechanika craftingowa, umożliwiająca budowę placówek przetwórczych.

Do tego dojdą trzy dodatkowe pojazdy. Wśród nich pojawi się CAT 770G, który gabarytami przebija wszystkie dotychczasowe maszyny w SnowRunner. Drugi sezon wprowadzi także nowe opcje modyfikowania pojazdów. Co ważne, będzie można je wykorzystać także w starych modelach.

Równocześnie z płatnym drugim sezonem gra otrzyma także darmową zawartość, dostępną dla wszystkich posiadaczy gry. Dotychczasowe mapy dostaną nowe misje. Pojawią się także niedostępne wcześniej wyzwania oraz opcje dekorowania maszyn.

Przypomnijmy, że SnowRunner ukazał się 20 kwietnia tego roku, równocześnie na PC, Xboksie One oraz PlayStation 4. Gra spotkała się z ciepłym przyjęciem. Wersja pecetowa uzyskała średnią ocen na poziomie 81% według serwisu Metacritic. Identycznymi wynikami mogą pochwalić się wydania konsolowe.

  1. SnowRunner to samochodowe Death Stranding – ale bez dziwactw Kojimy
  2. SnowRunner - poradnik do gry
  3. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej