Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 września 2023, 10:53

autor: Maciej Gaffke

Klątwa Skull and Bones trwa, kolejny ważny deweloper opuścił załogę

Ubisoft rozstał się z kolejnym istotnym pracownikiem, który odpowiadał za rozwój Skull and Bones. Dodatkowo piracki tytuł nadal nie ma wyznaczonej daty premiery, nawet wewnętrznie.

Źródło fot. Ubisoft
i

Skull and Bones pływa po bardzo niespokojnych wodach. Z załogi deweloperskiej odeszła Elizabeth Pellen, która była trzecim dyrektorem kreatywnym zaangażowanym w rozwój pirackiego projektu. Jak donosi redakcja serwisu Kotaku, jej praca w singapurskim oddziale Ubisoftu zakończyła się przedwcześnie.

Odchodzi trzeci dyrektor kreatywny Skull and Bones

Zaznaczmy, że Elizabeth Pellen była związana z piracką produkcją od 2018 roku i odpowiadała przede wszystkim za gruntowne przeobrażenie całego projektu. W przeszłości deweloperka stworzyła też scenariusz do strzelanki XIII z 2003 roku, którą jednocześnie reżyserowała.

Pięć lat temu Elisabeth Pellen udała się do Ubisoft Singapore z misją opracowania nowego kierunku twórczego dla Skull and Bones. Udało jej się, a zespół deweloperów gry realizuje teraz tę wizję, aby zapewnić naszym graczom wyjątkowe morskie RPG akcji – powiedział rzecznik Ubisoftu.

Potwierdzono, że Pellen pozostanie w Singapurze jeszcze do końca tego roku, ale nie wiadomo, jakie zadania zostaną jej przydzielone.

Skull and Bones – data premiery nadal nieznana

Według informacji Kotaku Skull and Bones nadal nie ma wewnętrznie ustalonej daty premiery, choć wydanie gry ma nastąpić w tym roku fiskalnym (do końca marca 2024 r.). Przypomnijmy, że pod koniec sierpnia odbyły się pierwsze zamknięte beta-testy tytułu na PC. Rezultaty tego sprawdzianu również zostały poruszone przez rzecznika francuskiego studia komentującego odejście Pellan.

Pozytywne opinie otrzymane podczas zamkniętej bety podkreślają nieocenioną pracę wykonaną przez Elizabeth i cały zespół. Teraz skupiamy się na zapewnieniu graczom jak najlepszych wrażeń, biorąc pod uwagę ich opinie, i dalej udoskonalamy grę.

Warto zwrócić uwagę, że singapurski oddział Ubisoftu ma w tej chwili problemy związane z samym miejscem pracy. Organizacje i pracownicy zarzucają zarządzającym molestowanie i niesprawiedliwe traktowanie w firmie.

Skull and Bones ma kosztować w momencie debiutu 70 dolarów. Tytuł trafi zarówno na PC, jak i na Xboksy Series X/S oraz PlayStation 5.

  1. Graliśmy w Skull and Bones i nie jest źle

Maciej Gaffke

Maciej Gaffke

W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.

więcej