Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 kwietnia 2002, 09:39

Simon The Sorcerer 3D „GOLD”

Na serwisie GamersHell pojawiła się dobra informacja dotycząca gry przygodowej „Simon The Sorcerer 3D”. Otóż, po blisko dwóch latach ciągłych odroczeń terminu ukończenia gry i jej premiery, firma Headfirst (jej producent) zapewnił, że ostatecznie 19 kwietnia Simon The Sorcerer 3D trafi do sklepów.

Na serwisie GamersHell pojawiła się dobra informacja dotycząca gry przygodowej „Simon The Sorcerer 3D”. Otóż, po blisko dwóch latach ciągłych odroczeń terminu ukończenia gry i jej premiery, firma Headfirst (jej producent) zapewnił, że ostatecznie 19 kwietnia Simon The Sorcerer 3D trafi do sklepów.

Powodem tych ciągłych opóźnień był nie tylko przedłużający się proces produkcyjny, lecz także problemy z podpisaniem umowy z wydawcą, firmami Crucial Entertainment i Vivendi. W chwili obecnej gra znajduje się w tłoczni i drukowane są pudełka. Za kilka dni powinna pojawić się w przedsprzedaży.

Simon the Sorcerer 3D to typowa gra przygodowa z sympatycznym czarodziejem Simonem w roli głównej, tym razem z nową, trójwymiarową szatą graficzną. Podobnie jak w poprzednich częściach gry (wydanych w połowie lat dziewięćdziesiątych) wcielamy się w postać młodocianego adepta sztuk magicznych, a naszym zadaniem jest pokrzyżowanie planów złego Sordida planującego przejęcie kontroli nad całym światem. Niestety Simon nie jest prawdziwym czarodziejem w oczach innych ludzi, których śmieszy młodzieniec uważający się za maga tylko dlatego, że nosi czerwony płaszcz i spiczastą czapkę, a w ręku trzyma ogon kucyka. Nadszedł jednak czas próby, w którym młodzieniec udowodni wszystkim swoje nieprzeciętne umiejętności, ratując ludzkość przed zagrażającym jej niebezpieczeństwem. Więcej znajdziecie w encyklopedii Gry-OnLine.

Zapraszam na oficjalną stronę gry.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej