autor: Włodarczak Adam
Silnik X-Ray (na którym oparto S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl) już prawie gotowy
Jeden z programistów studia GCS Game World, Oles Shishkovtsov stwierdził, że autorski silnik X-Ray, na którym oparto nadchodzacą grę akcji pt. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, zostanie prawdopodobnie ukończony w grudniu. Dla przeciętnego gracza oznacza to mniej więcej tyle, że przewidywalna data premiery gry – kwiecień przyszłego roku – jest jak najbardziej realnym terminem.
Jeden z programistów studia GCS Game World, Oles Shishkovtsov stwierdził, że autorski silnik X-Ray, na którym oparto nadchodzacą grę akcji pt. S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, zostanie prawdopodobnie ukończony w grudniu. Dla przeciętnego gracza oznacza to mniej więcej tyle, że przewidywalna data premiery gry – kwiecień przyszłego roku – jest jak najbardziej realnym terminem.
Jest to ważna informacja dla wszystkich graczy z utęsknieniem wyczekujących omawianej pozycji. Przypomnijmy, że już raz datę premiery przełożono – z września tego roku właśnie na kwiecień 2005r.
S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl to trójwymiarowa gra akcji z elementami RPG stworzona przez zespół GCS Game World, znany przede wszystkim z Codename: Outbreak i serii Cossacks. Katastrofa, mutanty, anomalie i skażenie - dokładnie zaplanowana konspiracja... S.T.A.L.K.E.R. to również świat gry składający się na obszar Strefy o łącznej powierzchni dwudziestu kilometrów kwadratowych.
W pełni trójwymiarowa grafika, wielkie tereny zewnętrzne i dokładnie dopracowane wnętrza, dynamiczne zmieniające się warunki i mutacje w Strefie, w sumie około trzydziestu rodzajów broni, a także nieliniowa fabuła z kilkoma zakończeniami i oryginalne stworzenia o różnych zdolnościach – zwiastują co najmniej ponad przeciętny tytuł.
Więcej o grze przeczytacie w naszej Encyklopedii Gier.