autor: Adam Woźny
Sigonyth – Desert Eternity, czyli polska gra z gatunku MMO w produkcji
Grupa młodych, ambitnych programistów, zarejestrowana pod szyldem New Desert Team, postanowiła stworzyć grę pod tytułem Sigonyth, która będzie multiplayerowym RPG, działającym na silniku Ambra. Owy engine został napisany przez samych twórców tytułu w .NET C++ z wykorzystaniem Crystal Space oraz wszechstronnego języka Python. Na oficjalnej stronie Desert Eternity pojawiły się już pierwsze informacje na jej temat oraz zrzuty ekranowe, z którymi chciałbym Was zapoznać.
Grupa młodych, ambitnych programistów, zarejestrowana pod szyldem New Desert Team, postanowiła stworzyć grę pod tytułem Sigonyth, która będzie multiplayerowym RPG, działającym na silniku Ambra. Owy engine został napisany przez samych twórców tytułu w .NET C++ z wykorzystaniem Crystal Space oraz wszechstronnego języka Python. Na oficjalnej stronie Desert Eternity pojawiły się już pierwsze informacje na jej temat oraz zrzuty ekranowe, z którymi chciałbym Was zapoznać.
Tytułowe Sigonyth, to teren na którym nie znajduje się nic poza piaskiem. Wydawać by się mogło, że w takich warunkach atmosferycznych prowadzenie życia jest niemożliwe. Jednak zamieszkujący wspomniany obszar Voovianie, przywykli już do tego, że ze wszystkich stron otacza ich pustynia. Gracz wcieli się w jednego z potomków rozbitków, który przed kilkudziesięciu laty musiał się ewakuować do Sigonyth...
Gra, działająca na systemie KROV (KROV to zestaw zasad rządzących mechaniką gry), ma charakteryzować każda z postaci aż dziesięcioma różnymi cechami. Całą akcję będziemy obserwować z „lotu ptaka”.
Jak twierdzą producenci - amatorzy, wersja beta Sigonytha ma się ukazać w trzecim kwartale bieżącego roku, zaś demo kilkanaście tygodni później. Natomiast finalnej wersji polskiego MMO, powinniśmy oczekiwać na początku przyszłego roku.
To tak w telegraficznym skrócie – więcej informacji znajdziecie na oficjalnej stronie gry. Zapraszam również do odwiedzenia witryny New Desert Team.