Siegecraft Commander - strategia studia Blowfish Games ukaże się 17 stycznia
Zespół Blowfish Games poinformował, że strategia Siegecraft Commander ukaże się 17 stycznia na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra pozwoli na zabawę w czasie rzeczywistym oraz w trybie turowym.
Australijskie studio Blowfish Games powoli kończy prace nad strategią Siegecraft Commander. Zespół poinformował właśnie, że produkcja trafi do sprzedaży 17 stycznia 2017 roku. W planach są wersje na pecety, konsole Xbox One i PlayStation 4 oraz na Nvidia Shield. Autorzy wypuścili także nowy zwiastun. Warto dodać, że wydanie komputerowe pozwoli na zabawę z wykorzystaniem technologii wirtualnej rzeczywistości, za pomocą Oculus Rift oraz urządzeń kompatybilnych ze SteamVR.
Siegecraft Commander przeniesie nas do krainy fantasy, o którą walczą dwie frakcje – ludzkie wojska Rycerzy Freemoi oraz plemiona człekokształtnych jaszczurów. Gra zaoferuje kampanię fabularną dla pojedynczego gracza, w której będziemy mogli pokierować obiema stronami konfliktu. W trybie solo zabawa toczyć się ma w czasie rzeczywistym. Natomiast w multiplayerze wybierzemy między tą opcją, a rozgrywką turową.
Mechanizmy zabawy w Siegecraft Commander zainspirowane zostały grami tower defense. Bitwy sprowadzać się mają do starć między dwoma stronami, z których każda zajmie się budową pojedynczej twierdzy. W jej obrębie skonstruujemy mury, jak również zdolne do przeprowadzania ostrzału wrogich struktur i produkcji jednostek wieże.
W czasie bitwy będziemy powoli rozbudowywali twierdzę, zajmując coraz większe połacie mapy i zbliżając nasze struktury do budowli drugiej strony. Jednocześnie każda wieżyczka będzie musiała mieć bezpośrednie połączenie z centrum. Przerwanie łańcucha spowoduje, że zniszczeniu ulegną wszystkiego jego wszystkie ogniwa. Doprowadzenie do takiej sytuacji nie będzie wcale trudne, gdyż obie strony uzyskają dostęp do bardzo potężnego uzbrojenia. Sprawi to, że aby wygrać zmuszeni zostaniemy do tworzenia skomplikowanych sieci budowli, zdolnych przetrwać załamanie ich części.
Kampania fabularna zostanie zaprojektowana tak, aby każdy poziom stanowił niemalże zagadkę logiczną, wymagającą wymyślenia bardzo konkretnych sposobów na pokonanie przeszkód przygotowanych przez autorów. Natomiast rozgrywki multiplayer mają mięć bardziej swobodny charakter. W starciach wieloosobowych otrzymamy możliwość wyboru kilku różnych trybów zabawy. Nie zabraknie także opcji potrenowania przeciwko botom.