autor: Krzysztof Bartnik
Shade dopiero w przyszłym roku
Rynkowy debiut gry Shade: Wrath of Angels został przesunięty przez jej wydawcę - firmę Cenega Publishing - na przyszły rok (całość miała pierwotnie ukazać się już w czerwcu). Głównym powodem, dla którego ta przygodowa gra akcji/TPP nie ukaże się zgodnie z planowanym terminem, jest (cytuję) "konieczność dopracowania niektórych elementów programu, tak żeby sprostał wysokim oczekiwaniom graczy"...
Rynkowy debiut gry Shade: Wrath of Angels został przesunięty przez jej wydawcę - firmę Cenega Publishing - na przyszły rok (całość miała pierwotnie ukazać się już w czerwcu). Głównym powodem, dla którego ta przygodowa gra akcji/TPP nie ukaże się zgodnie z planowanym terminem, jest (cytuję) "konieczność dopracowania niektórych elementów programu, tak żeby sprostał wysokim oczekiwaniom graczy"...

Niech przemówią cechy omawianego tytułu, czyli na co będziemy musieli wytrwale poczekać - otóż w pełnej wersji Shade: Wrath of Angels czeka nas pokonanie 30 rozbudowanych poziomów, walka z 26 różnymi rodzajami przeciwników, spory zestaw broni do wykorzystania, w pełni trójwymiarowe środowisko (trafimy do opuszczonej wioski, bazy wojskowej, średniowiecznego miasta, kopalni, itd.), ciekawa fabuła z nagłymi zwrotami akcji, w której nie brakuje elementów horroru, i wiele innych.

Dodatkowo, autorzy podali również rekomendowane wymagania sprzętowe programu. Wyglądają one następująco:
- procesor: Pentium 4;
- pamięć: 256 MB RAM;
- karta grafiki: GeForce4 128 MB;

Więcej informacji: