Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 11 grudnia 2021, 07:47

autor: Adrian Werner

Scorn - data premiery horroru zainspirowanego twórczością H. R. Gigera

Dowiedzieliśmy się wreszcie, kiedy na rynku ma zadebiutować gra Scorn, czyli wielokrotnie opóźniany horror studia Ebb Software.

SCORN W SKRÓCIE
  1. Deweloper: Ebb Software
  2. Gatunek: gra akcji
  3. Platformy: PC, XSX
  4. Data premiery: październik 2022 r.

Serbskie studio Ebb Software ujawniło wreszcie, kiedy możemy spodziewać się premiery gry Scorn, czyli horroru zainspirowanego twórczością H.R. Gigera. Twórcy zdradzili, że produkcja ukaże się w październiku 2022 roku.

Informację te podano w nowym zwiastunie projektu. Nie zawiera on rozgrywki, ale pozwala nacieszyć oczy imponująco prezentującą się lokacją wygenerowaną na silniku gry.

Na Scorn czekamy już bardzo długo. Prace rozpoczęto w 2014 r., a początkowo gra miała ukazać się pod koniec 2017 roku. Gdy twórcy zbierali środki na produkcję podczas akcji crowdfundingowej w serwisie Kickstarter, mowa była o premierze w 2018 r.

Potem o projekcie na długo zrobiło się cicho. Po pewnym czasie deweloperzy zapowiedzieli, że gra trafi na Xboksa Series X i zaczęli częściej publikować nowe materiały wideo, ale unikali deklaracji odnośnie daty premiery. Rok temu ogłosili, że produkcja ukaże się 2021 roku, ale niedawno poinformowano o opóźnieniu jej debiutu do 2022 r.

Jak widać, Scorn zaliczył już tak wiele poślizgów, że trudno do końca dać wiarę zapewnieniom autorów o premierze w październiku 2022 r. Mamy jednak nadzieję, że tym razem studiu Ebb Software uda się dotrzymać terminu i jesienią przyszłego roku wreszcie zagramy w pełną wersję gry.

Przypomnijmy na koniec, że Scorn zmierza na PC oraz konsole Xbox Series X/S. Wydanie pecetowe sprzedawane będzie w serwisach Steam i Microsoft Store.

  1. Oficjalna strona gry Scorn
  2. Graliśmy w Scorn – horror, przy którym Obcy wymięka

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej