autor: Marek Grochowski
Sacred 2: Ice & Blood w planach na konsole
Pomimo zamknięcia studia Ascaron prace nad pecetowym dodatkiem do cRPG Sacred 2 idą pełną parą. Rozszerzenie zatytułowane Ice & Blood trafi na niemiecki rynek już 28 sierpnia, a - jak donoszą autorzy na oficjalnym forum gry - istnieją również plany, by jeszcze w tym roku tytuł ukazał się na konsolach.
Pomimo zamknięcia studia Ascaron prace nad pecetowym dodatkiem do cRPG Sacred 2 idą pełną parą. Rozszerzenie zatytułowane Ice & Blood trafi na niemiecki rynek już 28 sierpnia, a - jak donoszą autorzy na oficjalnym forum gry - istnieją również plany, by jeszcze w tym roku tytuł ukazał się na konsolach.
Add-on ma powędrować do posiadaczy X360 i PS3 w grudniu, najpóźniej w styczniu 2010 r. Produkt zawierać będzie najprawdopodobniej wszystkie uaktualnienia oraz dodatkową zawartość DLC, która zdąży ukazać się przed Bożym Narodzeniem. O tym, czego możemy się spodziewać w Ice & Blood, napisał ostatnio magazyn GameStar.
Nowa klasa postaci (Dragonmage), którą będziemy mogli prowadzić zarówno w kampanii po stronie Dobra, jak i Zła, zostanie wyposażona w czary ofensywne, opcję przyzywania ziejącego ogniem smoka oraz przemiany w jaszczuroluda. Wśród dostępnych zaklęć pojawią się m.in. spowolnienie i bariera ochronna.
Dwa premierowe obszary, które przyjdzie przemierzyć fanom cRPG, to krwawy las i kryształowa kraina – w pierwszym z nich na graczy czekać będą głównie zombies, w drugim - szkielety. Nie zabraknie również bossów, w tym demona Ashibai. Czas przemieszczania się bohatera pomiędzy lokacjami ulegnie skróceniu, a nasz podopieczny będzie mógł korzystać w starciach z kombinacji składających się już nie z czterech, a pięciu rodzajów sztuk walki. Wszystko to zostanie zaserwowane w podrasowanej oprawie graficznej, której próbki możecie zobaczyć na nowych screenshotach.