autor: Piotr Bodera
R.U.S.E. - nowa strategia od Ubisoft
Strategia czasu rzeczywistego o nazwie R.U.S.E to zupełnie nowa pozycja twórców Act of War: Direct Action. Wydawcą jest Ubisoft i tytuł trafić ma na wszystkie obecne platformy z PC włącznie na przełomie roku 2009 i 2010.
Strategia czasu rzeczywistego o nazwie R.U.S.E to zupełnie nowa pozycja twórców Act of War: Direct Action. Wydawcą jest Ubisoft i tytuł trafić ma na wszystkie obecne platformy z PC włącznie na przełomie roku 2009 i 2010.
Deweloper Eugen Systems ma na koncie zaledwie cztery dość mało znane gry na komputery, ale dzięki podpisaniu umowy z Ubisoft, widać, że zaczyna rozwijać skrzydła.
Nowy silnik graficzny IRISZOOM Engine pozwalać ma na płynne przejście z perspektywy z lotu ptaka do samego centrum zbrojnego konfliktu.
Jak podaje serwis IGN, kontrolować będziemy poszczególne narody (prawdopodobnie europejskie) w realiach drugiej wojny światowej. Tony Key, starszy zastępca dyrektora do spraw sprzedaży w Ubisoft obiecuje, że R.U.S.E. będzie mieć niezwykle dokładne mapy. Gra, podobnie jak niedawno wypuszczony EndWar, ma na nowo definiować gatunek RTS. Jak zawsze należy z rezerwą czytać tego typu zapowiedzi wydawców.
Gracze komputerowi ucieszą się z umowy, jaką przy okazji zapowiedzi R.U.S.E. pochwalił się Ubisoft. Firma Intel ściśle współpracuje przy powstawaniu RTS-a, tak by ich nowe procesory z serii Intel Core i7 idealnie sprawdzały się przy graniu w omawiany tytuł. Elliot Garbus, menadżer działu Visual Computing Software mówi: „…zmiana widoku z perspektywy satelity do widoku z powierzchni ziemi będzie wyjątkowo płynna. Zaawansowana sztuczna inteligencja odpowiadać będzie za złożone czynności naszych jednostek. Natomiast realistyczna fizyka jeszcze bardziej pozwoli nam się wczuć w realia gry R.U.S.E” .
To przebiegłość i umiejętności gracza mają stanowić broń ostateczną w tym RTS-ie. Czy tak będzie? Tego dowiemy się już niebawem.