autor: Radosław Grabowski
Rok 2006 nie przyniesie nam jednak gry strategicznej pt. War Front: Turning Point
Alternatywną historię po zakończeniu II Wojny Światowej mieliśmy poznać już w listopadzie bieżącego roku za sprawą nowego dzieła węgierskiej firmy Digital Reality, zatytułowanego War Front: Turning Point. Niestety komercyjny debiut niniejszej strategii czasu rzeczywistego nastąpi dużo później, niż pierwotnie zakładano.
Alternatywną historię po zakończeniu II Wojny Światowej mieliśmy poznać już w listopadzie bieżącego roku za sprawą nowego dzieła węgierskiej firmy Digital Reality, zatytułowanego War Front: Turning Point. Niestety komercyjny debiut niniejszej strategii czasu rzeczywistego nastąpi dużo później, niż pierwotnie zakładano.
Mianowicie właśnie podano, iż omawiany produkt trafi na sklepowe półki dopiero w lutym 2007. Na ten spory poślizg ma zapewne wpływ zmiana wydawcy, którym jest teraz 10TACLE STUDIOS. Początkowo "Punkt Zwrotny" znajdował się w katalogu wydawniczym korporacji CDV Software Entertainment, ale w sierpniu bieżącego roku został z niego usunięty.
Przypomnijmy, że zabawa ogólne przypominać ma produkty pokroju Earth 2150, czyli polegać na dowodzeniu w walce sporą liczbą oddziałów, wzywaniu posiłków etc. Dostrzeżemy widowiskowe efekty wizualne (m.in. realistyczne oświetlenie i cieniowanie, spektakularne wybuchy, zmienne warunki pogodowe, podatne na zniszczenia otoczenie i bardzo dokładne trójwymiarowe modele) – popatrzcie zresztą na screenshoty.