Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 3 stycznia 2016, 07:02

autor: Adrian Werner

Rocket Ski Racing - odrzutowe wyścigi narciarskie wjadą na rynek mobilny w styczniu

Studio Nocanwin zapowiedziało, że pracuje nad Rocket Ski Racing, czyli grą wyścigową, w której pokierujemy narciarzami, do których pleców przyczepiono potężne rakiety.

Ten rok za kilka godzin dobiegnie końca i wszyscy wypatrujemy już gier, które trafią na urządzenia mobilne w 2016 r. Jedną z nich będzie zapowiedziane właśnie Rocket Ski Racing, czyli zwariowane wyścigi narciarskie, w których ruchy zawodników napędzać mają potężne rakiety przyczepione do ich pleców.

Akcję obserwować będziemy z kamery umieszczonej za plecami kierowanego przez nas narciarza. Rozgrywka nie będzie się oczywiście siliła na jakikolwiek realizm. Dzięki rakietom zawodnicy mają osiągać przyprawiające o zawrót głowy prędkości, a trasy pełne będą szalonych ramp i konstrukcji, które w rzeczywistości stałyby się śmiertelnymi pułapkami dla każdego śmiałka próbującego je pokonać.

Sterowanie odbywać się ma poprzez przekrzywiane urządzenia. Gracze będą mogli brać udział w dwóch trybach zabawy. W pierwszym z nich mają pędzić przez trasy samotnie, próbując trafiać w bramki, a drugi tryb pozwoli na wyścigi przeciwko dziewięciu konkurencyjnym zawodnikom, sterowanym przez sztuczną inteligencję lub innych użytkowników. Wszystko to ukazane zostanie w mocno ascetycznej oprawie graficznej, zbudowanej głównie z jednokolorowych brył.

Autorzy nie podali jeszcze oficjalnie na jakie platformy trafi Rocket Ski Racing, ale od wielu lat wszystkie gry tego zespołu ukazują się zarówno na iOS, jak i Androida, więc spodziewamy się, że tym razem będzie tak samo. Produkcja wykorzysta model free-to-play, ale oparty głównie na reklamach, a nie mikropłatnościach. Premiera ma nastąpić w styczniu przyszłego roku.

Warto a koniec dodać, że nad grą pracuje doświadczone studio Nocanwin, które tworzy produkcje mobilne praktycznie od początku rynku smartfonowego i ma na koncie takie tytuły jak Duck N Cover, Cubed Rally Racer, Wrong Way Racing czy Shredmill.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej