Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 sierpnia 2019, 11:58

autor: Adrian Werner

Rocket League wkrótce porzuci lootboksy

Autorzy Rocket League poinformowali, że w tym roku z gry znikną lootboksy. Dzięki temu gracze zawsze będą wiedzieli, co kupują, bez konieczności wydawania pieniędzy w ciemno. Zmianę najpewniej zainspirowała firma Epic Games, która od niedawna jest właścicielem studia Psyonix.

Gra ukazała się w 2015 roku. - Rocket League wkrótce porzuci lootboksy - wiadomość - 2019-08-07
Gra ukazała się w 2015 roku.

Studio Psyonix ogłosiło, że zamierza usunąć lootboksy z gry Rocket League. Nie podano, kiedy dokładnie to nastąpi, ale obiecano, że zmiana wprowadzona zostanie w tym roku. Termin i dalsze szczegóły mają zostać ujawnione wkrótce.

Z gry znikną więc wirtualne płatne skrzynie, które kupujemy w ciemno, bez wiedzy o tym, co znajdziemy w środku. Autorzy zamierzają pozostawić w Rocket League inne mikropłatności, takie jak DLC z autami czy przepustki premium. Idea jest taka, aby gracze zawsze wiedzieli za co płacą.

Jeśli te zmiany brzmią znajomo, to nie dzieje się tak bez powodu, gdyż na początku roku dokładnie to samo zrobiono w Fortnite: Save the World. Jest to o tyle istotne, że w maju studio Epic Games wykupiło zespół Psyonix, więc nic dziwnego, że nowy właściciel postanowił usunąć lootboksy także z Rocket League.

Przypomnijmy, że Rocket League zadebiutowało w lipcu 2015 roku na PC i PlayStation 4. W lutym 2016 r. doczekaliśmy się konwersji na Xboksa One, a w listopadzie 2017 roku produkcja trafiła na Nintendo Switch. Gra oferuje funkcję cross-play, pozwalającą na wspólną zabawę posiadaczom różnych platform.

Pomimo wykupienia autorów przez Epic Games gra nadal dostępna jest na Steamie. W przyszłości może to ulec zmianie, ale autorzy obiecali, że nawet jeśli to nastąpi, posiadacze produkcji na platformie firmy Valve będą otrzymywali wszystkie aktualizacje.

  1. Oficjalna strona gry
  2. Recenzja gry Rocket League - piłka nożna na dopalaczu
  3. Rocket League - poradnik do gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej