autor: Bartłomiej Kossakowski
Reklamy w grach firmy Codemasters
Kolejna firma zdecydowała się na umieszczanie w swoich pozycjach różnego rodzaju reklam. Tym razem jest to Codemasters, odpowiedzialne między innymi za takie serie jak TOCA, Micro Machines czy Colin McRae Rally.
Kolejna firma zdecydowała się na umieszczanie w swoich pozycjach różnego rodzaju reklam. Tym razem jest to Codemasters, odpowiedzialne między innymi za takie serie jak TOCA, Micro Machines czy Colin McRae Rally.
W umowie, która została zawarta między Codemasters i IGA Worldwide mowa jest zarówno o reklamach w formie graficznej (choćby billboardy pojawiające się przy trasie w grach wyścigowych), jak i wszelkiego rodzaju materiałach audio i wideo. Co więcej, nie dotyczy ona jednego tytułu, ale wielu gier na wszystkie możliwe platformy sprzętowe.
Pierwsze gry, w których powinny pojawić się reklamy to Brian Lara International Cricket 2007 i nowa odsłona serii Colin McRae Rally.