Po 6 dniach Redfall dostał pierwszy patch - waży parę gigabajtów, a wprowadza 3 poprawki
Redfall otrzymał pierwszą, małą aktualizację. Hotfix 1.01 wprowadza trzy zmiany: naprawia dwa błędy skutkujące zawieszeniem się gry i jeden problem z serwerami.
Zeszłotygodniowa premiera Redfall przebiegła w atmosferze kontrowersji oraz rozczarowań. Najnowsza gra od studia Arkane zebrała wyjątkowo chłodne recenzje ze strony krytyków, zaś gracze wyraźnie wyrażają swoją dezaprobatę wobec niedopracowanej produkcji.
Twórcy przystąpili wreszcie do prac mających choć częściowo naprawić kłopotliwy tytuł. Do Redfall trafiła właśnie drobna aktualizacja oznaczona numerem 1.01, której celem ma być naprawa paru błędów.
Łatka naprawcza
Pierwszy tzw. hotfix skupia się w głównej mierze na błędach skutkujących całkowitym zawieszeniem się gry. Poprawy doczekały się również szwankujące serwery:
Rozgrywka:
- Naprawiono problem z niekończącym się ekranem ładowania, który wynikał z zawieszania i wznawiania rozgrywki podczas szybkiej podróży.
- Naprawiono błąd systemu zapisu, która wynikał z zawieszania i wznawiania rozgrywki podczas szybkiej podróży po mapie.
Serwery:
- Zaktualizowano logikę pulsu serwera gry, aby poprawić komunikację zaplecza z serwerami na żywo.
Zaskakujące w kontekście dzisiejszej łatki może być to, że społeczność graczy nie może dojść do porozumienia w sprawie rozmiaru paczki z najnowszymi zmianami. W komentarzach pod wpisem dewelopera na Steamie gracze raportują o aktualizacji ważącej 1,8 GB, 3 GB lub nawet 4,62 GB.
Początek długiej drogi
Redfall okazał się dla dużej części graczy rozczarowaniem. Pozostaje mieć nadzieję, że hotfix 1.01 stanowić będzie jedynie początek prac nad grą, które finalnie zaowocują zdecydowanie przyjemniejszym doświadczeniem z zabawy niż w momencie premiery.