autor: Fajek
Recenzja: Frank Herbert's Dune
„Diuna” Franka Herberta to jedna z najlepszych, o ile nie najlepsza powieść zaliczana do gatunku scince-fiction. Dlatego też na jej podstawie powstało mnóstwo dzieł zaliczanych do każdego chyba gatunku sztuki. Również gry komputerowe mają spory udział w przedstawieniu tego świata na swój własny sposób.
„Diuna” Franka Herberta to jedna z najlepszych, o ile nie najlepsza powieść zaliczana do gatunku scince-fiction. Dlatego też na jej podstawie powstało mnóstwo dzieł zaliczanych do każdego chyba gatunku sztuki. Również gry komputerowe mają spory udział w przedstawieniu tego świata na swój własny sposób.
„Nieszczęścia lubią chodzić parami... Niestety, ale to prawda. Nie zastanawiało was czasami, jak to jest, że kiedy wydarzy się jedno nieszczęście, zaraz za nim na horyzoncie pojawia się już kolejne widmo jakiegoś pechowego zdarzenia? I choćbyś nie wiem jakie wysiłki podejmował by temu zapobiec, nie masz większych szans. Pamiętasz jak to było w szkole? Mogłeś być pewien, że jeśli zapomniałeś odrobić zadanie domowe, to nauczycielka akurat właśnie ciebie wyrwała do odpowiedzi...” – Void
Recenzja: Frank Herbert's Dune