autor: Radosław Grabowski
Radykalna zmiana rynkowego wizerunku firmy Eidos Interactive
Słynna korporacja software’owa Eidos Interactive została założona dokładnie trzynaście lat temu i obecnie zatrudnia blisko pięciuset pracowników w strukturach wewnętrznych i korzysta z usług ponad czterystu ludzi z satelitarnych firm developerskich. Z rzeczoną marką wiąże się wiele znakomitych gier wirtualnych, a wśród nich m.in. popularne serie Tomb Raider, Commandos, Hitman, Thief oraz Legacy of Kain. Od wczoraj wspomniany koncern podąża zupełnie nowym kursem rynkowym.
Słynna korporacja software’owa Eidos Interactive została założona dokładnie trzynaście lat temu i obecnie zatrudnia blisko pięciuset pracowników w strukturach wewnętrznych i korzysta z usług ponad czterystu ludzi z satelitarnych firm developerskich. Z rzeczoną marką wiąże się wiele znakomitych gier wirtualnych, a wśród nich m.in. popularne serie Tomb Raider, Commandos, Hitman, Thief oraz Legacy of Kain. Od wczoraj wspomniany koncern podąża zupełnie nowym kursem rynkowym.
Najbardziej widocznym przejawem zaistniałych zmian jest zmodyfikowany znak graficzny, który ma reprezentować dalekowzroczność, skupienie na osobie klienta i mądre planowanie. Ponadto mówi się o początku następnej ery elektroniczno-rozrywkowej, podniesieniu przysłowiowej poprzeczki i konsekwentnym postępowaniu. Natomiast aktualna myśl przewodnia włodarzy Eidos Interactive brzmi: „Committed to Gameplay Experience” .
Więcej informacji: http://www.eidos.com/