Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 stycznia 2002, 09:40

Purge – coś dla fanów Quake’a i miłośników klimatów fantasy

Zespół Freeform Interactive poinformował, że pracuje nad bardzo interesującym tytułem - Purge. Będzie to hybryda gatunków Role-Playing-Game i First-Person-Shooter przeznaczona tylko do rozrywki sieciowej.

Zespół Freeform Interactive poinformował, że pracuje nad bardzo interesującym tytułem - Purge. Będzie to hybryda gatunków Role-Playing-Game i First-Person-Shooter przeznaczona tylko do rozrywki sieciowej.

Współtwórcą Purge jest pan Richard „Hap” Cheung, autor popularnego moda do Quake’a - Future versus Fantasy (FvF). Akcja gry toczy się w niedalekiej przyszłości. Złoty wiek nauki trwa i naukowcy znaleźli sposób by udoskonalić ludzi i uczynić ich silniejszymi, odporniejszymi oraz inteligentniejszymi. W wyniku takich modyfikacji ludzkość z czasem dzieli się na dwie frakcje: Order – ludzie ulepszeni stanowiący elity rządzące; Chosen to zwykli śmiertelnicy, którzy odwrócili się od nauki i skierowali w kierunku wiary i magii. Przywódcą duchowym społeczności Chosen był Mabus. To on stworzył nową religię i zgłębiał tajniki magii. Z czasem, gdy jego religia zdobywała nowych wyznawców stał się zbyt dużym zagrożeniem dla sfer rządzących i został zlikwidowany. Wybuchła wojna.

Gracz może stanąć po obu stronach barykady: technika i nauka przeciwko magii i religii. Każda strona posiada po cztery klasy postaci, Android, Cyborg, Commando i Wastelander po stronie Order oraz Mage, Fighter, Assassin i Monk po stronie Chosen. Każda postać posiada inne umiejętności i wykorzystuje inne rodzaje uzbrojenia typowe dla charakteru swej społeczności, karabiny i wyrzutnie rakiet dla Order oraz magia i miecze dla Chosen. Gra Posiada atrakcyjną trójwymiarową grafikę (silnik Lithtech) oraz kilka trybów rozgrywki wieloosobowej.

Purge tworzony jest od około pięciu miesięcy i ma zostać wydany pod koniec 2002 roku.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej