Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 stycznia 2016, 10:20

Psychonauts 2 ufundowane i ze zaktualizowanymi celami zbiórki

Kampania crowdfundingowa gry Psychonauts 2 powoli zbliża się do końca, ale twórcom udało się już zebrać wymaganą kwotę 3,3 milionów dolarów. Ponadto zaktualizowano cele misji na stronie zbiórki.

Psychonauts 2 ufundowane i ze zaktualizowanymi celami zbiórki - ilustracja #1

Do końca Fig-owej zbiórki na grę Psychonauts 2 – kontynuację kultowej platformówki z 2005 roku – zostało jeszcze 5 dni. Tymczasem twórcom ze studia Double Fine udało się zebrać kwotę potrzebną do ufundowania gry – 3,3 miliona dolarów (dokładniej – 3,5 miliona od ponad 20 tysięcy wspierających). W sukces kampanii trudno było wątpić, skoro już w pierwszym dniu zgromadzono ponad 1/3 tej sumy, a pod koniec grudnia przekroczono granicę 3 milionów dolarów. Rzecz jasna, nie jest to cała kwota potrzebna do stworzenia Psychonauts 2 – resztę wyłoży studio oraz jego nieujawniony partner. W międzyczasie twórcy postanowili zaktualizować misje kampanii, zmniejszając wymagania niektórych z nich (liczby polubień na Facebooku, subskrypcje kanału YouTube itd.). Oczywiście dla fundujących przewidziano odpowiednie nagrody w zależności od przeznaczonej przez nich kwoty, aczkolwiek serwis Fig umożliwia także zainwestowanie w grę celem partycypacji w zyskach.

Twórcy zebrali już wymaganą kwotę, ale do zaliczenia zostały jeszcze pozostałe misje. - Psychonauts 2 ufundowane i ze zaktualizowanymi celami zbiórki - wiadomość - 2016-01-07
Twórcy zebrali już wymaganą kwotę, ale do zaliczenia zostały jeszcze pozostałe misje.

Przypomnijmy, że Psychonauts 2 to nie jedyna nowa produkcja z psychonautami w rolach głównych. Double Fine pracuje również nad tytułem Psychonauts in the Rhombus Ruin, przeznaczonym na konsolę PlayStation 4 i mającym wykorzystywać technologię VR firmy Sony. Długo oczekiwana dwójka ma zadebiutować dopiero na wiosnę 2018 roku.

Psychonauts 2 to kontynuacja słynnej platformówki 3D z 2005 roku od studia Double Fine. W Psychonauts kierowaliśmy poczynaniami Razputina (albo Raza), pragnącego dołączyć do elitarnego oddziału psychonautów, zagłębiających się w ludzkie umysły. Fantastyczna rzeczywistość odwiedzanych jaźni i niemniej unikatowe postacie wraz z zabawnymi dialogami i paroma innowacjami zyskały produkcji uznanie krytyków, ze średnią z recenzji na poziomie około 87/100 (Metacritic). Dwójka ma kontynuować historię Raza, ale już na początku okaże się, że jego kariera nie będzie przebiegać w sposób rutynowy.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej