autor: Radosław Grabowski
Przemienienie Operation Flashpoint w strategię czasu rzeczywistego
Wydana przed dwoma laty nakładem korporacji Codemasters Software pozycja pt. Operation Flashpoint: Cold War Crisis, to z założenia taktyczna gra akcji. Jednak za pomocą specjalnej modyfikacji o nazwie RTS-3 (poprzednie edycje ujrzały światło dzienne w 2001 i 2002 roku) można uczynić z rzeczonego programu rasową strategię czasu rzeczywistego, umiejscowioną w trójwymiarowym środowisku.
Wydana przed dwoma laty nakładem korporacji Codemasters Software pozycja pt. Operation Flashpoint: Cold War Crisis, to z założenia taktyczna gra akcji. Jednak za pomocą specjalnej modyfikacji o nazwie RTS-3 (poprzednie edycje ujrzały światło dzienne w 2001 i 2002 roku) można uczynić z rzeczonego programu rasową strategię czasu rzeczywistego, umiejscowioną w trójwymiarowym środowisku.
Twórca wspomnianego nieoficjalnego projektu ukrywa się pod pseudonimem KaRRiLLioN i dokonał bardzo szczegółowej charakterystyki swojego dzieła tutaj (wiadomości w języku angielskim). Całość pozwala na militarną rywalizację ze Sztuczną Inteligencją lub żywym oponentem. Istnieje także opcja wieloosobowej kooperacji przeciwko mózgowi elektronicznemu. Oprócz aplikacji podstawowej wymagane jest zainstalowanie komercyjnego dodatku Operation Flashpoint: Resistance wraz z patchem v.1.91. Zainteresowanych użytkowników zapraszamy do zaznajomienia się z dedykowaną witryną sieciową, zawierającą niezbędne pliki, instrukcje tekstowe itp.
Więcej informacji o Operation Flashpoint: Cold War Crisis:
- Encyklopedia GRY-OnLine
- Zapowiedź GRY-OnLine
- Recenzja GRY-OnLine
- Poradnik GRY-OnLine
- Galeria GRY-OnLine
- Oficjalna Strona Internetowa