autor: Michał Orlikowski
Project CARS zaprasza nas do nowej generacji graficznej
Zapowiadana na przyszły rok realistyczna gra wyścigowa ma oferować równie rzeczywiste doznania wizualne. Do sieci trafiły właśnie nagrania prezentujące oprawę graficzną tytułu na maksymalnych możliwych ustawieniach.
Doświadczone na polu gier wyścigowych Slightly Mad Studios postawiło sobie za cel stworzenie z Project CARS tytułu oferującego jak najbardziej realistyczne doznania. Twórcy nie zamierzają ograniczać się w tej kwestii jedynie do zachowania samochodów na torze.
Do sieci trafiły nagrania prezentujące grę na maksymalnych ustawieniach wizualnych. Silnik graficzny użyty w Project CARS wykorzystywać ma między innymi biblioteki DirectX 11.1. Tytuł zapowiada się obłędnie – przekonajcie się o tym sami, oglądając poniższe materiały (nie zapomnijcie o włączeniu ich w jak najwyższej rozdzielczości!). W opisie każdego z filmów znajdziecie konfiguracje PC-tów, na których uruchomiona i nagrana została gra.
Obecnie minimalne wymagania sprzętowe gry prezentują się następująco:
- Procesor – dwurdzeniowy 3.0 GHz lub czterordzeniowy 2.4 GHz
- Karta graficzna – nVidia 9600GT 512 MB, bądź ATI Radeon HD 4750 512 MB
- Pamięć RAM – 2 GB (zalecane 3 GB – 4 GB)
- Stałe połączenie z internetem
Slightly Mad Studios zapowiada premierę Project CARS na drugi kwartał 2014 roku. Gra ma pojawić się na PC, PlayStation 3, Xboksie 360 i Wii U. Z taką szatą graficzną0 mogłaby bez problemu odnosić sukcesy i na najnowszej generacji konsol – nie znamy jednak planów twórców co do wydania gry na PlayStation 4 i Xboksa One.