Premiera The Awesome Adventures of Captain Spirit – darmowego prologu Life is Strange 2
Studio DONTNOD udostępniło przedwcześnie darmowe The Awesome Adventures of Captain Spirit. Tytuł będący wstępem do Life is Strange 2 można pobrać na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. W sieci zdążyły już pojawić się jego recenzje (bardzo pozytywne notabene).
Konferencja Square Enix sprzed dwóch tygodni nie dostarczyła żadnych konkretnych informacji na temat Life is Strange 2. Niemniej fani cyklu i tak mogli się z niej cieszyć, a to za sprawą zapowiedzi The Awesome Adventures of Captain Spirit – narracyjnej przygodówki w uniwersum cyklu, która pokazuje jeden dzień z życia dziesięcioletniego, obdarzonego potężną wyobraźnią Chrisa. Od dziś gra jest dostępna na Steamie oraz w oficjalnych sklepach Microsoftu i Sony, dzień przed datą podaną w trakcie E3 2018. Przypomnijmy, że stanowi ona swego rodzaju prolog do drugiego sezonu Life is Strange, co potwierdza jego opis na wszystkich platformach. Sama dwójka zadebiutuje 27 września.

Jako że produkcja jest bardzo krótka (dwie godziny wystarczą na przejście całości), w sieci zdążyły już pojawić się jej recenzje. W momencie pisania tego tekstu zdecydowana większość recenzentów wystawiła oceny od 8/10 wzwyż, z jednym 6/10 od serwisu Push Square. Historia Chrisa zdecydowanie urzekła testujących, oferując wszystko to, za co gracze pokochali pierwszy sezon Life is Strange. Swoje zrobiła też muzyka Sufjana Stevensa, a sama rozgrywka również nie wzbudziła zastrzeżeń. Trzeba jednak zaznaczyć, że The Awesome Adventures of Captain Spirit to rasowy symulator chodzenia, a jeśli nie rozglądamy się uważnie, łatwo przegapić najlepsze fragmenty. Nie jest to wada sama w sobie, niemniej może zniechęcić osoby nieskore do dokładnego (lub kilkukrotnego) przechodzenia gry.