Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 12 grudnia 2012, 18:40

autor: Adrian Werner

Premiera Modern Combat 4: Zero Hour i Grand Theft Auto: Vice City na Androida

W sklepie Google Play, po pewnych opóźnieniach, zadebiutowały gry Modern Combat 4: Zero Hour i Grand Theft Auto: Vice City na Androida.

W ostatnich dniach serwis Google Play trapią spore problemy, które powodują wycofywanie ze sprzedaży niektórych gier. Taki los spotkał jedne z najważniejszych produkcji tego roku – wojennego FPS-a Modern Combat 4: Zero Hour oraz konwersję kultowego już sanboxa Grand Theft Auto: Vice City. Oba tytuły zadebiutowały na Androidzie kilka dni temu, ale z powodu błędów zostały błyskawicznie zdjęte z Google Play. Teraz jednak trudności techniczne zostały wreszcie pokonane i ten przebojowy duet trafił wreszcie do sprzedaży.

Modern Combat 4: Zero Hour

Seria Modern Combat w błyskawicznym czasie stała się tym dla urządzeń mobilnych, czym Call of Duty jest dla konsol. W części czwartej fabuła rozpoczyna się od brawurowego uprowadzenia prezydenta Stanów Zjednoczonych dokonanego przez byłego członka oddziałów Rangers Edwarda Page’a. Naszym zadaniem jest odbicie prezydenta i zniszczenie organizacji terrorystycznej znanej jako Przymierze K.P.R. Co ciekawe, w trakcie kampanii pojawiają się również misje, w których gramy jako Page, co pozwala lepiej poznać jego motywację.

Gra stanowi kolejny duży skok pod względem oprawy graficznej. Poziom szczegółowości znacząco zwiększono, a dodatkowo jest to pierwsza produkcja Gameloftu, która korzysta z silnika fizycznego Havok. Poza filmową kampania solo dostępny jest również rozbudowany tryb wieloosobowy, dodatkowo wzbogacany szerokimi opcjami modyfikowania uzbrojenia.

Grand Theft Auto: Vice City

Natomiast Grand Theft Auto: Vice City to konwersja prawdziwego klasyka sprzed dziesięciu lat, ktory w opinii wielu fanów pozostaje najlepszą odsłoną serii.

Studio Rockstar nie ograniczyło się do prostej konwersji z konsol i pecetów. Zamiast tego spore zmiany wprowadzono w oprawie graficznej. Poprawiono modele postaci oraz ulepszono efekty świetlne. Do tego dochodzi nowy system sterowania dopasowany do możliwości urządzeń mobilnych.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej