Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 października 2019, 09:28

autor: Adrian Werner

Premiera Ghost Recon Breakpoint. Usunięto mikropłatności wpływające na rozgrywkę

Na rynku zadebiutowała gra Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint. Co ciekawe, autorzy zdecydowali się usunąć z niej mikropłatności przyśpieszające rozwój postaci.

Gra na razie jest dostępna na PC i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4. W przyszłości trafi również na Google Stadia. - Premiera Ghost Recon Breakpoint. Usunięto mikropłatności wpływające na rozgrywkę - wiadomość - 2019-10-04
Gra na razie jest dostępna na PC i konsolach Xbox One oraz PlayStation 4. W przyszłości trafi również na Google Stadia.

Doczekaliśmy się wreszcie premiery Tom Clancy's Ghost Recon: Breakpoint, czyli najnowszej odsłony popularnej serii strzelankowej firmy Ubisoft. Grę wydano na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Na wszystkich platformach sprzętowych oferuje ona lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Na PC produkcja ominęła Steam - dostępna jest tylko w serwisach Uplay i Epic Games Store. Autorzy mają w planach również wydanie na Google Stadia.

Podczas testów gracze narzekali na mikropłatności wpływające na rozgrywkę, ale pełna wersja zadebiutowała bez możliwości zakupu punktów umiejętności, ulepszeń broni oraz surowców. Płatne elementy przyśpieszające rozwój postaci powrócą jednak w późniejszym terminie. Autorzy tłumaczą, że ich wcześniejsze pojawienie się było wynikiem błędu, gdyż te rozwiązania zaprojektowano z myślą o graczach, którzy dołączą do zabawy wiele miesięcy po premierze i będą chcieli szybko dogonić weteranów.

Wraz z premierą zadebiutował pierwszy patch. Wprowadza on ulepszenia optymalizacji, dzięki czemu gra działa wyraźnie lepiej niż podczas beta-testów. Ponadto aktualizacja poprawia sztuczną inteligencję, czat głosowy i tekstowy, interfejs oraz efekty dźwiękowe wystrzałów broni. Usunięto również kilka błędów.

Przypomnijmy, że autorzy zamierzają intensywnie rozwijać grę po premierze. W planach są trzy epizody oferujące nową zawartość, obejmującą m.in. dodatkowe przygody, rajdy i bronie. Część z tych atrakcji dostępna ma być za darmo, podczas gdy za resztę trzeba będzie zapłacić.

Aby nie dzielić społeczności na płacących i niepłacących, gracze z przepustką sezonową otrzymają możliwość zaproszenia do zabawy osoby bez season passa, a gra nie ograniczy w żaden sposób możliwości zdobywania nagród przez drugą z tych grup.

  1. Oficjalna strona internetowa gry
  2. Ghost Recon Breakpoint to gra totalna, która ma w sobie wszystko
  3. Widzieliśmy Ghost Recon Breakpoint – czy Punisher dorówna Vaasowi?
  4. Wszystko o Ghost Recon: Breakpoint - data premiery, gameplay, cena

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej