Premiera Dota Underlords, gra opuściła wczesny dostęp
Na rynku zadebiutowała pełna wersja auto battlera Dota Underlords studia Valve. Wprowadza ona nowości w multiplayerze oraz kampanię fabularną dla pojedynczego gracza.
- zmiany w multiplayerze,
- dodanie kampanii dla pojedynczego gracza,
- start Pierwszego Sezonu aktualizacji,
- premiera płatnej Przepustki Bitewnej.
Po siedmiu miesiącach testów we wczesnym dostępie zadebiutowała pełna wersja Dota Underlords, czyli taktycznej gry typu auto battler studia Valve Software, która bazuje na rozwiązaniach z popularnego moda Dota Auto Chess do Dota 2.
Produkcja korzysta z modelu darmowego z mikropłatnościami i dostępna jest na PC oraz systemach mobilnych iOS i Android. Gra oferuje cross-play, dzięki czemu użytkownicy różnych platform sprzętowych mogą bawić się ze sobą. Również postępy dokonane na jednym urządzeniu są przenoszone na inne.
Wraz z opuszczeniem wczesnego dostępu ruszył Pierwszy Sezon. Wprowadza on sporo zmian w multiplayerze, modyfikując listę bohaterów oraz ich zbalansowanie. Dodano również kampanię fabularną City Crawl dla pojedynczego gracza. W niej śmierć rządzącej miastem Mamy Eeb doprowadza do chaosu. Musimy odzyskać kontrolę nad metropolią, odbijając ją dzielnica po dzielnicy.
Kampania obejmuje zarówno typowe starcia przeciwko sztucznej inteligencji, jak i zagadki logiczne. Na razie nie wiemy, czy tryb fabularny będzie dalej rozwijany w kolejnych sezonach.
Udostępniono również pierwszą płatną Przepustkę Bitewną, zapewniającą dostęp do nagród takich jak nowe plansze, efekty pogodowe, opcje dostosowania profilu, skórki i inne elementy ozdobne rozgrywki. Wśród tych atrakcji nie ma jednak niczego, co zapewniałoby przewagę w trakcie potyczek.
Zeszłoroczny debiut Dota Underlords był udany, ale w ciągu pół roku gra straciła 90% graczy, a liderem kategorii auto battler jest obecnie bezdyskusyjnie Teamfight Tactics. Ciekawi nas więc, czy wyjście z wczesnego dostępu pomoże odzyskać popularność grze studia Valve.