Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 grudnia 2002, 08:49

Premiera Chrome'a jeszcze odległa

Na znanym zachodnim serwisie internetowym Computer and Video Games, opublikowano wywiad z panem Pawłem Marchewką z firmy Techland, dotyczący gry akcji/FPP – Chrome. Poruszone są w nim takie tematy jak fabuła gry, możliwości silnika graficznego, rodzaje misji, pojazdów, poziom skomplikowania procedur komputerowego A.I., obecny stan produkcyjny oraz co najistotniejsze przewidywana data premiery. Przypominam, że pierwotnie, Chrome miał zostać wydany w czwartym kwartale 2002 roku, zaś w wywiadzie padło stwierdzenie „Q1/Q2 2003”. Z tego co mi wiadomo, jest to termin premiery wersji angielsko i polskojęzycznej.

Na znanym zachodnim serwisie internetowym Computer and Video Games, opublikowano wywiad z panem Pawłem Marchewką z firmy Techland, dotyczący gry akcji/FPP – Chrome. Poruszone są w nim takie tematy jak fabuła gry, możliwości silnika graficznego, rodzaje misji, pojazdów, poziom skomplikowania procedur komputerowego A.I., obecny stan produkcyjny oraz co najistotniejsze przewidywana data premiery. Przypominam, że pierwotnie, Chrome miał zostać wydany w czwartym kwartale 2002 roku, zaś w wywiadzie padło stwierdzenie „Q1/Q2 2003”. Z tego co mi wiadomo, jest to termin premiery wersji angielsko i polskojęzycznej.

Jeżeli chodzi o zawarte w wywiadzie szczegóły dotyczące gry, to nam, polskim graczom są one już dobrze znane, m.in. z licznych wywiadów w popularnych magazynach, np. z Top Secret, oraz ze strony oficjalnej i polskiej strony fanowskiej (tj. http://chrome.fpp.pl/).

Interesującą informacją jest sam status produkcji Chrome’a. Zespół programistów pracuje obecnie nad kilkoma rzeczami jednocześnie i są to już prace wykończeniowe, jak: ostateczne opracowanie elementów oprawy graficznej i efektów specjalnych, testowanie oraz poprawianie poszczególnych misji gry i ich parametrów, a także, co najtrudniejsze, implementacja realistycznych procedur A.I.

W wywiadzie nie ujawniono kiedy zostanie wydane demo gry.

Wywiad na serwisie Computer and Video Games.

Przemysław Bartula

Przemysław Bartula

W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.

więcej