autor: Włodarczak Adam
Praca przy Quake 4 do wzięcia
Drogi czytelniku! Jeżeli cierpisz na chorobę zwaną bezrobociem (zupełnie jak około 20% polskiego społeczeństwa), jesteś zdolny, posługiwanie się po programach graficznych nie jest dla ciebie problemem, a tworzenie wysokiej jakości obiektów 2D to czysta przyjemność – możesz prawie że czuć się członkiem ekipy Raven Software, pracującej w pocie czoła nad Quake 4!
Drogi czytelniku! Jeżeli cierpisz na chorobę zwaną bezrobociem (zupełnie jak około 20% polskiego społeczeństwa), jesteś zdolny, posługiwanie się po programach graficznych nie jest dla ciebie problemem, a tworzenie wysokiej jakości obiektów 2D to czysta przyjemność – możesz prawie że czuć się członkiem ekipy Raven Software, pracującej w pocie czoła nad Quake 4 !
Rick Johnson, jeden z głównych programistów Raven Software, na łamach serwisu Webdog umieścił ofertę pracy. Szukany jest tak zwany „Technical Artist”. Osoba kandydująca na to stanowisko powinna doskonale orientować się w sztuce tworzenia najróżniejszych elementów graficznych, takich jak np. wysokiej jakości tekstury. Mile widziana jest również umiejętność tworzenia modeli w środowiskach takich jak Maya i/lub Lightwave oraz ogólna wiedza programistyczna. Grzechem nie będzie też nieznajomość edytora Quake 3 – ale z całą pewnością takowa może przysporzyć ewentualnemu kandydatowi kilka kolejnych plusów.
Poniżej prezentujemy wymagania firmy Raven Software:
- Umiejętności tworzenia grafiki 2D i ogólny „pociąg” do rysowania,
- Zaawansowana znajomość Photoshopa,
- Zaawansowana umiejętność tworzenia tekstów oraz różnych modeli w grach komputerowych,
- Zaawansowana umiejętność konstruowania obiektów 3D w środowiskach Maya i/lub Lightwave,
- Poczucie własnej wartości, własna wizja, itp.
CV i list motywacyjny wszyscy chętni wysyłać mogą do Kevina Longa pod adres mailowy: [email protected] lub listownie:
Raven Software
C/O Kevin Long
3 Point Place Suite 1
Madison, WI 53719
Życzymy powodzenia wszystkim rekrutom z Polski!