Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość pozostałe 20 lutego 2006, 13:48

Powstanie karcianka oparta o grę Heroes of Might & Magic V

Na początku stycznia bieżącego roku informowaliśmy Was o konkursie zorganizowanym przez firmę Nival Interactive, którego celem było stworzenie nowego zamku w grze Heroes of Might & Magic V. Z racji tego, że w zabawie mogli wziąć udział tylko i wyłącznie ludzie władający językiem rosyjskim, z podobną inicjatywą wystartował serwis Age of Heroes.

Na początku stycznia bieżącego roku informowaliśmy Was o konkursie zorganizowanym przez firmę Nival Interactive, którego celem było stworzenie nowego zamku w grze Heroes of Might & Magic V. Z racji tego, że w zabawie mogli wziąć udział tylko i wyłącznie ludzie władający językiem rosyjskim, z podobną inicjatywą wystartował serwis Age of Heroes (tutaj można było przesyłać propozycje w języku angielskim).

Powstanie karcianka oparta o grę Heroes of Might & Magic V - ilustracja #1
Pierwsza wersja karcianki na podstawie Heroes of Might & Magic IV, była dostępna także w pakiecie z komputerowym pierwowzorem.

Od dawna było wiadomo, że główną nagrodą w konkursie jest wersja deluxe karcianki Heroes of Might & Magic IV: Card & Tile Game, która oprócz tzw. „podstawki” zawiera również sześć dodatków (booster packs). Redaktorzy serwisu Age of Heroes poinformowali wczoraj, że oprócz tego, firma DGA Games uwieczni twarz zwycięzcy na jednej z kart w nowej wersji gry, która bazować będzie na nadchodzącej wielkimi krokami, piątej odsłonie programu komputerowego!

Dzięki tej informacji dowiedzieliśmy, że firma DGA Games tworzy już nową wersję karcianki, tym razem opartą o grę studia Nival Interactive. Zadebiutuje ona mniej więcej w tym samym czasie, co komputerowy pierwowzór. Zwycięzca konkursu będzie mógł nie tylko podziwiać swoją twarz, ale zadecyduje również o tym, z jakiego zamku chce pochodzić. To naprawdę wielkie wyróżnienie i duży ukłon ze strony producentów karcianki w kierunku fanów.

Zwycięzcę konkursu poznamy już dziś.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej