autor: Tomasz Pyzioł
Powstaje słowacki FPS - Internal Pain
Ciekawymi projektami gier zajmują się również nasi południowi sąsiedzi (vide czeskie Bohemia Interactive Studio i Operation Flashpoint). Słowacki zespół Fantasy Studio pracuje nad grą akcji FPS utrzymaną w konwencji science fiction, zatytułowaną Internal Pain.
Ciekawymi projektami gier zajmują się również nasi południowi sąsiedzi (vide czeskie Bohemia Interactive Studio i Operation Flashpoint). Słowacki zespół Fantasy Studio pracuje nad grą akcji FPS utrzymaną w konwencji science fiction, zatytułowaną Internal Pain.
Fabuła rozgrywa się 103 lata po olbrzymiej katastrofie, która dotknęła naszą Galaktykę. Cztery zjednoczone rasy: organizmy cybernetyczne, insektoidy, ziemnowodni humanoidzi oraz ludzie wyruszyli w długą podróż, licząc na znalezienie odpowiedniej do życia planety. Gdy w końcu udało się taka odnaleźć zostali zaatakowani przez nieznanych najeźdźców.
W single player będziemy mogli wybrać jedną postać spośród czterech dostępnych ras. Każda z nich ma odmienną budowę fizyczną i umiejętności, co będzie przekładało się na sposób prowadzenia rozgrywki i rozwój wątku fabularnego. Gra będzie posiadała wiele możliwych zakończeń oraz aż 99 rozwidleń akcji w trakcie całej gry. Do przejścia dostaniemy 39 poziomów, składających się przynajmniej z 10 różnorodnych map.
Zaletami gry ma być m.in. nowoczesny engine graficzny, duża liczba potworów i robotów, wysokiej klasy sztuczna inteligencja czy niespotykane rodzaje broni do wykorzystania. Internal Pain, powstający równocześnie na platformy PC oraz X-Box, powinien ujrzeć światło dzienne zimą 2002.