autor: Radosław Grabowski
Ponaddźwiękowy atak Super Wojowników w grze Dragon Ball Z: Supersonic Warriors
Entuzjaści japońskiej sagi filmów animowanych spod znaku Dragon Ball Z winni szczególną uwagę poświęcić kieszonkowej konsoli Nintendo GameBoy Advance, ponieważ tej niepozornej platformie dedykowanych jest najwięcej gier nt. „Smoczych Kul”. Druga połowa bieżącego miesiąca przyniesie debiut produktu, posiadającego podtytuł Taiketsu (vide news z 1 września 2003). Natomiast pod koniec nadchodzących letnich wakacji światło dzienne ujrzy właśnie ujawniona pozycja, której pełna nazwa brzmi Dragon Ball Z: Supersonic Warriors.
Entuzjaści japońskiej sagi filmów animowanych spod znaku Dragon Ball Z winni szczególną uwagę poświęcić kieszonkowej konsoli Nintendo GameBoy Advance, ponieważ tej niepozornej platformie dedykowanych jest najwięcej gier nt. „Smoczych Kul”. Druga połowa bieżącego miesiąca przyniesie debiut produktu, posiadającego podtytuł Taiketsu (vide news z 1 września 2003). Natomiast pod koniec nadchodzących letnich wakacji światło dzienne ujrzy właśnie ujawniona pozycja, której pełna nazwa brzmi Dragon Ball Z: Supersonic Warriors.
Tym razem trzynastu niesamowitych wojowników (m.in. Goku, Vegeta, Gohan, Trunks, Cell, Frieza i Buu) będzie bez skrępowania walczyć w powietrzu, czyli dokładnie jak w kreskówkowym pierwowzorze. Starcia skupią nie tylko pary herosów, ale także wyselekcjonowane uprzednio zespoły. Z kolei komiksowa dwuwymiarowa grafika sprawi, że odbiorców zachwycą np. widowiskowe ataki energetyczne i bardzo szybkie kombinacje konwencjonalnych ciosów.
Oprócz kilkuwątkowego fabularnego trybu single-player (sukcesywne doskonalenie postaci etc.) developerzy z korporacji Atari zaimplementują opcję zabawy wieloosobowej, obsługującą maksymalnie czterech użytkowników za pomocą specjalnego kabla połączeniowego. Sugerowana cena detaliczna niniejszego programu w Stanach Zjednoczonych wyniesie 29,99 USD (równowartość około 125 PLN).