autor: Radosław Grabowski
Połączenie 2D i 3D w grze Crush
Dzięki współpracy, nawiązanej przez korporację Sega i brytyjską firmę developerską Kuju Entertainment, posiadacze PlayStation Portable doczekają się latem bieżącego roku interesującej gry zręcznościowo-logicznej o nazwie Crush. Ma ona w cokolwiek unikalny sposób łączyć świat dwuwymiarowy z trójwymiarowym.
Dzięki współpracy, nawiązanej przez korporację Sega i brytyjską firmę developerską Kuju Entertainment, posiadacze PlayStation Portable doczekają się latem bieżącego roku interesującej gry zręcznościowo-logicznej o nazwie Crush. Ma ona w cokolwiek unikalny sposób łączyć świat dwuwymiarowy z trójwymiarowym.
Przejmiemy kontrolę nad bohaterem imieniem Dan, który dzięki hipnozie spróbuje wyleczyć się ze swoich lęków. Będziemy musieli pomóc protagoniście w zrealizowaniu celu, co wiązać się ma z przebrnięciem przez czterdzieści surrealistycznych etapów. Na każdym z nich napotkamy rozmaite zagadki, wymagające nie lada wysiłku umysłowego.
Rozwiązywać problemy będziemy, przełączając się pomiędzy perspektywą 2D i 3D. Obie ukażą wirtualny świat w zupełnie inny sposób, więc czynności niemożliwe do wykonania w jednej mają być drobnostką w drugiej i odwrotnie. Wybierając więc należyty sposób przedstawiania rzeczywistości, uruchomimy mechanizmy, przesuniemy obiekty, wywołamy reakcje łańcuchowe etc. Oto przykładowe zrzuty ekranowe: