Płatne dodatki do The Elder Scrolls IV: Oblivion nieco tańsze, patch w drodze...
Od kilku dni intensywnie faszerujemy Was informacjami związanymi z płatnymi dodatkami do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion. Temat ten wywołał ogromne poruszenie wśród użytkowników programu, było więc pewne, że firma Bethesda Softworks LLC zastanowi się nad losem kolejnych rozszerzeń. Konkretne decyzje w tej sprawie już zapadły, zobaczmy więc jak aktualnie przedstawia się sytuacja.
Od kilku dni intensywnie faszerujemy Was informacjami związanymi z płatnymi dodatkami do gry The Elder Scrolls IV: Oblivion. Temat ten wywołał ogromne poruszenie wśród użytkowników programu, było więc pewne, że firma Bethesda Softworks LLC zastanowi się nad losem kolejnych rozszerzeń. Konkretne decyzje w tej sprawie już zapadły, zobaczmy więc jak aktualnie przedstawia się sytuacja.
Bethesda Softworks LLC postanowiła obniżyć cenę nowych dodatków. Zarówno The Orrery (dostępna w sprzedaży od przyszłego tygodnia), jak i The Wizard’s Tower kosztować będą 150 punktów w usłudze Marketplace (mowa o posiadaczach konsoli Xbox 360). Użytkownicy PeCetów za oba rozszerzenia zapłacą o 10 centów mniej. Oznacza to, że cena została obniżona do poziomu 1.89$.
Choć obniżka jest niewielka, gracze powinni być usatysfakcjonowani. O ile zbroja dla konia (Horse Armor Pack) nie wnosiła zbyt wiele do rozgrywki, tak w przypadku dwóch kolejnych dodatków mamy do czynienia z bardziej konkretną aktualizacją.
The Orrery to zbudowane przez krasnoludów planetarium, z którym związane będzie zadanie dla członków Gildii Magów. Gracz zostanie wysłany do obozu bandytów, którzy napadli na transport przewożący części niezbędne do uruchomienia antycznej maszynerii. Jeśli uda Ci się odzyskać przedmioty, planetarium znów stanie się jedną z atrakcji Uniwersytetu w Imperial City. Oprócz nowej lokacji, dodatek oferuje wspomniane wyżej zadanie, a także nowe moce, związane z kolejnymi fazami księżyca.
Obecność czarodziejskiej wieży (The Wizard’s Tower) docenią bohaterowie parający się alchemią i magią. Obiekt zlokalizowany będzie w górach Jeral, w północnej części krainy Cyrodiil (okolice miasta Bruma). Autorzy nie planują żadnego zadania związanego z omawianą wieżą, ale zaimplementują w niej wiele ciekawych udogodnień. Oprócz możliwości ujrzenia zapierającej dech w piersiach panoramy Cyrodiil (budynek jest najwyżej położonym obiektem w krainie), gracz otrzyma również dostęp do ogrodu botanicznego, w którym znajdzie ponad 130 gatunków ziół. W wieży zlokalizowane są ponadto punkty do tworzenia zaklęć oraz zaczarowywania przedmiotów – bohater nie musi należeć do Gildii Magów, aby z nich korzystać. Obiekt można dowolnie umeblować, a także rozbudować do poziomu laboratorium, podnosząc przy okazji umiejętność alchemii. Zaimplementowane portale pozwolą dostać się do każdej Gildii Magów znajdującej się w Cyrodiil.
Pete Hines z Bethesda Softworks LLC podkreśla, że mimo zamieszania i krytycznych słów pod adresem firmy, dodatek ze zbroją dla konia cieszył się ogromnym powodzeniem. Autorzy programu będą śledzić zainteresowanie nowymi rozszerzeniami i dopiero wtedy podejmą decyzje odnośnie kolejnych udogodnień.
Korzystając z okazji, ujawniono także kilka istotnych informacji dotyczących pierwszej łatki, nad jaką w pocie czoła pracują twórcy The Elder Scrolls IV: Oblivion. Najpierw w sieci zadebiutuje patch w wersji beta, który może wywołać dodatkowe komplikacje. Autorzy już teraz ostrzegają użytkowników, że przed jego uruchomieniem należy skopiować wszystkie zapisy stanu gry w bezpieczne miejsce. Finalna wersja łaty może wymagać ponownego zainstalowania programu. W chwili obecnej nie wiadomo kiedy jakakolwiek łata ujrzy światło dzienne...
Dowiedz się więcej na temat The Elder Scrolls IV: Oblivion:
- Informacje encyklopedyczne
- Recenzja gry
- Zwiastun filmowy #1
- Zwiastun filmowy #2
- Zwiastun filmowy #3
- Zwiastun filmowy #4
- Zwiastun filmowy #5
- Zwiastun filmowy #6
- Zwiastun filmowy #7
- Galeria obrazków