autor: Mariusz Klamra
Pierwszy patch do HoMM IV - ale na pewno nie ostatni...
Firma 3DO właśnie udostępniła pierwszy patch do Heroes of Might and Magic IV. Niestety, wśród ponad stu drobnych poprawek i korekt nadal nie ma obiecanego trybu multiplayer, co jest kolejnym dowodem na to, że niektórzy producenci wolą wypuścić produkt niedokończony i testować go na graczach (dla tych którzy jeszcze nie są posiadaczami tej tak czy inaczej świetnej gry informacja – opcja multiplayer w menu jest, tyle że po jej wybraniu pojawia się komunikat „wkrótce dostępna”).
Firma 3DO właśnie udostępniła pierwszy patch do Heroes of Might and Magic IV. Niestety, wśród ponad stu drobnych poprawek i korekt nadal nie ma obiecanego trybu multiplayer, co jest kolejnym dowodem na to, że niektórzy producenci wolą wypuścić produkt niedokończony i testować go na graczach (dla tych którzy jeszcze nie są posiadaczami tej tak czy inaczej świetnej gry informacja – opcja multiplayer w menu jest, tyle że po jej wybraniu pojawia się komunikat „wkrótce dostępna”).
Ważący prawie 16 MB patch uaktualnia grę do wersji 1.2 i jak na razie jest dostępny tylko do wersji angielskiej – ze względu na konieczność przetłumaczenia polska wersja pojawi się zapewne z kilku lub kilkunasto dniowym opóźnieniem. Mimo długiej listy poprawek praktycznie wszystkie to drobna kosmetyka – jedyne dwie ciekawe zmiany jakie zauważyłem to wprowadzenie z powrotem znanych z HoMM III hexów na ekranie walki oraz stakowanie czarów Phantom Image i Create Illusions, bardzo przydatne jeśli nasz bohater posługuje się magią Order i ma w armii dżiny.
No cóż, czekam z utęsknieniem na następny – może wtedy będę mógł wreszcie zawalczyć przeciwko ludzkim przeciwnikom...