Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 stycznia 2005, 07:45

Pierwsze screenshoty oraz nowe informacje ze świata Age of Empires III

Popularny serwis IGN postanowił porozmawiać z pracownikami Ensemble Studios na okoliczność ogłoszenia prac nad trzecią odsłoną znanej serii gier o nazwie Age of Empires. Dzięki temu możemy Wam przedstawić nie tylko garść nowych informacji na temat programu, ale również pierwsze screenshoty.

Popularny serwis IGN postanowił porozmawiać z pracownikami Ensemble Studios na okoliczność ogłoszenia prac nad trzecią odsłoną znanej serii gier o nazwie Age of Empires. Dzięki temu możemy Wam przedstawić nie tylko garść nowych informacji na temat programu, ale również pierwsze screenshoty.

Członkowie Ensemble Studios (Greg Street – główny projektant i Dave Pottinger – główny programista) obalili tezę, jakoby Age of Empires III miała mieć podtytuł Age of Discovery (a jak informuje magazyn PC Gamer). Nie jest też prawdą, że w nowym produkcie nie zobaczymy elementów ekonomii. Autorzy zdają sobie sprawę, że jest to równie istotny aspekt jak walka i z pewnością z niego nie zrezygnują. Dave Pottinger przyznał ponadto, że chociaż początkowo gra powstawała na silniku wykorzystanym wcześniej w Age of Mythology, został on już niemal całkowicie zmodyfikowany, czyt. ulepszony. Ensemble Studios zwraca uwagę na niezwykle realistyczne przedstawienie świata, dlatego podczas rozgrywki w Age of Empires III można będzie spodziewać się wielu fajerwerków wizualnych, o czym najlepiej świadczy skorzystanie z usług DirectX 9.0 oraz Shader 3.0.

A oto zaprezentowane dotąd screenshoty:

Pierwsze screenshoty oraz nowe informacje ze świata Age of Empires III - ilustracja #1
Pierwsze screenshoty oraz nowe informacje ze świata Age of Empires III - ilustracja #2
Pierwsze screenshoty oraz nowe informacje ze świata Age of Empires III - ilustracja #3

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej