Pierwsze konkrety na temat sieciowego Dungeon Keeper
Grubo ponad rok temu świat obiegła wieść, że klasyczna seria Dungeon Keeper zostanie wskrzeszona jako azjatycka produkcja MMO. Potem w tym temacie zapadła jednak cisza. Na pierwsze konkretne informacje musieliśmy czekać aż do teraz.
Grubo ponad rok temu świat obiegła wieść, że klasyczna seria Dungeon Keeper zostanie wskrzeszona jako azjatycka produkcja MMO. Potem w tym temacie zapadła jednak cisza. Na pierwsze konkretne informacje musieliśmy czekać aż do teraz.
Wszyscy stęskniliśmy się za Rogaczem.
Gra nazwana została Dungeon Keeper World i zgodnie z zapowiedziami będzie produkcją MMO. Za produkcję odpowiedzialne jest TQ Digital Entertainment. Firma ta nie jest nowicjuszem, jeśli chodzi o adaptacje dużych zachodnich marek. Studio to wypuściło już Disney Fantasy Online oraz Heroes of Might and Magic Online w Azji, a obecnie pracuje nad angielskimi wersjami obu tych tytułów.
Gracze wcielą się rolę władcy podziemi, którego ambicją jest rozbudowa skromnych lochów w olbrzymie królestwo zła. Zabawa w Dungeon Keeper World ma być dwuwarstwowa. Rozbudowa podziemi przypominać będzie to, co znamy z poprzednich części cyklu. Natomiast przygody na powierzchni przebiegać mają jak w typowym MMORPG (co jest nowym elementem w stosunku do Dungeon Keeper 1-2). Nasz zły lord będzie wykonywał zadania, rozwijał własne współczynniki, zbierał ekwipunek itd. Podczas potyczek otrzymamy możliwość przyzywania na pole bitewne potworów, które wychowaliśmy sobie w lochach. Będziemy też mogli przeprowadzać inwazje na podziemia innych graczy. Przy tworzeniu postaci wybierzemy z wielu różnych ras (na razie potwierdzono tylko, że jedną z nich będą demony), a grafika będzie w pełni trójwymiarowa.
Uruchomiono już oficjalną stronę gry. Niestety jest ona w języku chińskim i nie znajdziemy tam żadnych screenów. Warto jednak zerknąć na galerię artworków postaci oraz zestaw sympatycznych tapet.