Pierwsza modernizacja Vietcongu
Pierwsze modele karabinów M-16 jakie zadebiutowały podczas Wojny w Wietnamie w Armii Amerykańskiej okazały się bardzo wadliwe. Karabiny często zacinały się i wymagane były liczne kolejne udoskonalenia, które doprowadziły do powstania dobrej i groźnej broni M16A1/A2. Nie inaczej sytuacja ma się z nową grą firmy Illusion Softworks oraz studia Pterodon zatytułowaną „Vietcong”. Patrząc na opinie graczy zachodnich tytuł ten ma spory potencjał, wymaga jednak licznych poprawek – dziś doczekał się pierwszej łaty oznaczonej numerem v.1.01.
Pierwsze modele karabinów M-16 jakie zadebiutowały podczas Wojny w Wietnamie w Armii Amerykańskiej okazały się bardzo wadliwe. Karabiny często zacinały się i wymagane były liczne kolejne udoskonalenia, które doprowadziły do powstania dobrej i groźnej broni M16A1/A2. Nie inaczej sytuacja ma się z nową grą firmy Illusion Softworks oraz studia Pterodon zatytułowaną „Vietcong”. Patrząc na opinie graczy zachodnich tytuł ten ma spory potencjał, wymaga jednak licznych poprawek – dziś doczekał się pierwszej łaty oznaczonej numerem v.1.01.
Rzeczony patch przeznaczony jest do gry wydanej w krajach zachodnich - wprowadza m.in. następujące modyfikacje:
- znaczne podniesienie wydajności programu (Frame Rate),
- poprawa wsparcia obsługi wielu ekranów w standardzie Matrox Parhelia,
- poprawa wyświetlania grafiki (rendering) na kartach graficznych Xabre,
- poprawa działania opcji „teamkill autokick” w trybie rozgrywki wieloosobowej,
- poprawa skuteczności działania zabezpieczeń anty-cheaterskich.
Patch zajmuje 9,8MB i możecie go pobrać z naszego działu Pliki. Więcej informacji na jego temat znajdziecie na stronie: vietcong-game.net