Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 listopada 2021, 11:52

Patch 2.3 do Diablo 2: Resurrected wprowadzi zmiany, których oczekują gracze

Twórcy Diablo 2: Resurrected podzielili się informacjami na temat nadchodzącego patcha. Wprowadzi on między innymi zmiany w sterowaniu oraz interfejsie.

W SKRÓCIE:
  • Diablo 2: Resurrected niedługo otrzyma aktualizację 2.3.
  • Wprowadzi ona do gry możliwość ręcznego skalowania poziomu trudności oraz szybkiego używania umiejętności.
  • Patch zadebiutuje na początku grudnia.

Diablo 2: Resurrected niedługo doczeka się kolejnego patcha. Aktualizacja o numerze 2.3 zadebiutuje na początku grudnia i wprowadzi do gry kilka zmian oraz nowości, których domagali się gracze. Informacjami na ich temat podzielono się we wpisie na oficjalnej stronie Blizzarda. Przy okazji twórcy pochwalili się dotychczasowymi osiągnięciami. Udało im się między innymi ograniczyć średni czas oczekiwania na dołączenie do rozgrywki do około 60 sekund.

Wracając jednak do samej aktualizacji, pierwszą z nowinek jest możliwość ręcznego skalowania poziomu trudności. Rozpoczynając nową grę w trybie offline, samodzielnie ustalimy ten współczynnik. Jeśli zechcemy więc w pojedynkę stanąć przeciwko zastępom wrogów, z którymi normalnie w sieciowych meczach ściera się kilka osób (maksymalnie osiem), to otrzymamy taką możliwość. Oczywiście skalowaniu ulegną także nagrody, jakie zdobędziemy w trakcie rozgrywki.

Patch 2.3 do Diablo 2: Resurrected wprowadzi zmiany, których oczekują gracze - ilustracja #1
Źródło: Blizzard

Ponadto do gry w wersji pecetowej trafi opcja szybkiego korzystania z umiejętności. Gracze przypiszą nawet 16 skillów do wybranych przez siebie przycisków (choć twórcy sugerują ograniczenie się do klawiszy F1-F8). Nie będą one – tak jak dotychczas – służyć jedynie do wyboru danej umiejętności, której następnie użyjemy za pomocą przycisków myszy. Zamiast tego zostaną aktywowane bezpośrednio po użyciu skrótu. Oczywiście gracze przywiązani do tradycyjnego modelu sterowania nie będą zmuszeni korzystać z nowego rozwiązania – pozostanie ono opcjonalne.

Poza tym twórcy wprowadzą do gry kilka mniejszych zmian związanych z interfejsem. Specjalna animacja wskazywać będzie, którzy gracze zostali przez nas wyciszeni. W lobby zobaczymy zaś poziomy bohaterów. Ponadto gracze będą mogli aktywować graficzny wskaźnik, który pokaże im, kiedy wyprowadzane przez nich ciosy nie sięgają celu. Opcja ta dostępna będzie zarówno w trybie PvE, jak i PvP.

Deweloperzy zdradzili również, że Diablo 2: Resurrected otrzyma wsparcie technologii Nvidia DLSS. Gracze posiadający odpowiednie karty graficzne będą mogli aktywować tę opcję w menu ustawień graficznych.

Przemysław Dygas

Przemysław Dygas

Na GRYOnline.pl opublikował masę newsów, nieco recenzji oraz trochę felietonów. Obecnie prowadzi serwis Cooldown.pl oraz pełni funkcję młodszego specjalisty SEO. Pierwsze dziennikarskie teksty publikował jeszcze na prywatnym blogu; później zajął się pisaniem na poważnie, gdy jego newsy i recenzje trafiły na nieistniejący już portal filmowy. W wolnym czasie stara się nadążać za premierami nowych strategii i RPG-ów, o ile nie powtarza po raz enty Pillars of Eternity lub Mass Effecta. Lubi też kinematografię i stara się przynajmniej raz w miesiącu odwiedzać pobliskie kino, by być na bieżąco z interesującymi go filmami.

więcej