Patch 2.3 do Diablo 2: Resurrected wprowadzi zmiany, których oczekują gracze
Twórcy Diablo 2: Resurrected podzielili się informacjami na temat nadchodzącego patcha. Wprowadzi on między innymi zmiany w sterowaniu oraz interfejsie.
- Diablo 2: Resurrected niedługo otrzyma aktualizację 2.3.
- Wprowadzi ona do gry możliwość ręcznego skalowania poziomu trudności oraz szybkiego używania umiejętności.
- Patch zadebiutuje na początku grudnia.
Diablo 2: Resurrected niedługo doczeka się kolejnego patcha. Aktualizacja o numerze 2.3 zadebiutuje na początku grudnia i wprowadzi do gry kilka zmian oraz nowości, których domagali się gracze. Informacjami na ich temat podzielono się we wpisie na oficjalnej stronie Blizzarda. Przy okazji twórcy pochwalili się dotychczasowymi osiągnięciami. Udało im się między innymi ograniczyć średni czas oczekiwania na dołączenie do rozgrywki do około 60 sekund.
Wracając jednak do samej aktualizacji, pierwszą z nowinek jest możliwość ręcznego skalowania poziomu trudności. Rozpoczynając nową grę w trybie offline, samodzielnie ustalimy ten współczynnik. Jeśli zechcemy więc w pojedynkę stanąć przeciwko zastępom wrogów, z którymi normalnie w sieciowych meczach ściera się kilka osób (maksymalnie osiem), to otrzymamy taką możliwość. Oczywiście skalowaniu ulegną także nagrody, jakie zdobędziemy w trakcie rozgrywki.
Może Cię zainteresować:
- Diablo 2: Resurrected – Blizzard o planowanych aktualizacjach gry
- Diablo 2 Resurrected – poradnik do gry
- Recenzja Diablo 2 Resurrected – jest miło, ale chciałbym więcej zmian
Ponadto do gry w wersji pecetowej trafi opcja szybkiego korzystania z umiejętności. Gracze przypiszą nawet 16 skillów do wybranych przez siebie przycisków (choć twórcy sugerują ograniczenie się do klawiszy F1-F8). Nie będą one – tak jak dotychczas – służyć jedynie do wyboru danej umiejętności, której następnie użyjemy za pomocą przycisków myszy. Zamiast tego zostaną aktywowane bezpośrednio po użyciu skrótu. Oczywiście gracze przywiązani do tradycyjnego modelu sterowania nie będą zmuszeni korzystać z nowego rozwiązania – pozostanie ono opcjonalne.
Poza tym twórcy wprowadzą do gry kilka mniejszych zmian związanych z interfejsem. Specjalna animacja wskazywać będzie, którzy gracze zostali przez nas wyciszeni. W lobby zobaczymy zaś poziomy bohaterów. Ponadto gracze będą mogli aktywować graficzny wskaźnik, który pokaże im, kiedy wyprowadzane przez nich ciosy nie sięgają celu. Opcja ta dostępna będzie zarówno w trybie PvE, jak i PvP.
Deweloperzy zdradzili również, że Diablo 2: Resurrected otrzyma wsparcie technologii Nvidia DLSS. Gracze posiadający odpowiednie karty graficzne będą mogli aktywować tę opcję w menu ustawień graficznych.