Parkour w Assassin's Creed Mirage ma przypominać AC Unity
Producent Assassin’s Creed: Mirage poinformował w wywiadzie, że system parkouru w grze będzie wzorowany na wyśmienitym pod tym względem Assassin's Creed: Unity.
Źródło obrazka: Ubisoft.
Cały czas spływają do nas świeże informacje na temat Assassin’s Creed: Mirage. Najnowsze obejmują system parkouru i powinny zadowolić graczy, którym nie spodobały się uproszczone rozwiązania w tej kwestii oferowane przez trzy ostatnie odsłony cyklu.
- Celem twórców Assassin’s Creed: Mirage jest odtworzenie systemu parkouru z Assassin's Creed: Unity.
- To dobra nowina, gdyż większość fanów marki uznaje Assassin's Creed: Unity za szczytowe osiągnięcie cyklu w tej kwestii.
- Informację tę zdradził główny producent AC: Mirage, czyli Fabian Salomon, w wywiadzie z serwisem Arab Hardware.
Próba odtworzenia rozwiązań z Assassin's Creed: Unity ma sens, gdyż AC: Mirage zapowiadane jest jako powrót do korzeni cyklu. Podczas ujawniania projektu autorzy zapewniali, że skoncentruje się on m.in. właśnie na parkourze, co nie dziwi, gdyż akcja będzie rozgrywała się w tętniącym życiem Bagdadzie.
Warto jednak dodać, że ów powrót do starych rozwiązań nie obejmie systemu walki. Ten element rozgrywki ma stanowić rozwinięcie pomysłów z gry Assassin’s Creed Valhalla.
Przypomnijmy, że AC: Mirage ukaże się w przyszłym roku. Produkcja dostępna będzie na PC, Xboxie One, PlayStation 4, Xboxie Series X/S i PlayStation 5 oraz w streamingowej usłudze Amazon Luna.
- Oficjalna strona gry Assassin's Creed: Mirage
- Recenzja gry Assassin's Creed: Unity - Arno Dorian, zabójca nowej generacji