Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 9 czerwca 2004, 10:43

Odświeżona wersja Valhalla and the Lord of Infinity z okazji dziesięciolecia gry

Sporą niespodziankę przygotowało studio Vulcan Software dla wszystkich fanów klasycznych gier komputerowych. Z okazji dziesięciolecia programu Valhalla and the Lord of Infinity, firma zaprezentowała jej odświeżoną wersję, ze znacznie podrasowaną oprawą audiowizualną.

Sporą niespodziankę przygotowało studio Vulcan Software dla wszystkich fanów klasycznych gier komputerowych. Z okazji dziesięciolecia programu Valhalla and the Lord of Infinity, firma zaprezentowała jej odświeżoną wersję, ze znacznie podrasowaną oprawą audiowizualną.

Valhalla and the Lord of Infinity była debiutanckim produktem stworzonym przez Vulcan Software. Program zapisał się w dziejach komputerowej rozrywki, jako pierwsza przygodówka na Amigę, która posiadała „mówione” dialogi. Ogromny suckes komercyjny gry i wysokie noty uzyskane w branżowej prasie spowodowały, że producent postanowił kontynuować temat przygód głównego bohatera w niebezpiecznej twierdzy i już wkrótce światło dzienne ujrzały dwie kontynuacje: Valhalla: Before the War (1995) i Valhalla: Fortess of Eve (1996). Odświeżona i publikowana niedawno wersja gry, zawiera wszystkie te epizody, co daje łącznie dwanaście olbrzymich etapów.

Nie ma jednak nic za darmo. Vulcan Software pozwala się gratisowo nacieszyć tylko pierwszym epizodem, rozgrywającym się w Krypcie. Pozostałe dostępne będą po wpisaniu odpowiedniego kodu, który uzyskamy – jak nietrudno się domyślić - po uiszczeniu drobnej opłaty. Demo Valhalla Classic dostępne jest na oficjalnej stronie gry, poniżej znajdziecie kilka screenshotów.

 

Odświeżona wersja Valhalla and the Lord of Infinity z okazji dziesięciolecia gry - ilustracja #1
Odświeżona wersja Valhalla and the Lord of Infinity z okazji dziesięciolecia gry - ilustracja #2
Odświeżona wersja Valhalla and the Lord of Infinity z okazji dziesięciolecia gry - ilustracja #3

 

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej