Nowy wymiar rzeźni w Quake II
Pax Imperia to nowy, nieoficjalny dodatek do nieco już zapomnianego Quake II. Jego autor, Mark Shan, przygotował żądnym krwi graczom, prawdziwie rzeźnicze dzieło – krótką, składającą się z zaledwie ośmiu etapów kampanię, w której należy wyeliminować aż 2522 przeciwników...
Pax Imperia to nowy, nieoficjalny dodatek do nieco już zapomnianego Quake II. Jego autor, Mark Shan, przygotował żądnym krwi graczom, prawdziwie rzeźnicze dzieło – krótką, składającą się z zaledwie ośmiu etapów kampanię, w której należy wyeliminować aż 2522 przeciwników...
Na uwagę zwracają bardzo ładnie zaprojektowane etapy (co zresztą, można zobaczyć na prezentowanych poniżej screenshotach) i kilka modyfikacji, które poczyniono w samym silniku gry. Pojawiło się ponad 400 nowych tekstur, większość zerżniętych z innych gier FPP, kilka premierowych środków zagłady i czterech unikatowych przeciwników.
Dodatek wymaga zainstalowania nakładki Knightmare, a także kilku mniejszych modyfikacji, które pozwolą niszczyć hordy wrogów bez obaw, że komputer nie wytrzyma morderczego tempa. Mimo to, sprzęt, który wystarczał do bezproblemowej rozgrywki w oryginalnym Quake II, w Pax Imperia okazuje się za słaby. Żeby w pełni rozkoszować się dodatkiem, potrzeba aż 512 MB pamięci RAM.
Kilka screenshotów:
Wszystkie niezbędne pliki, a także garść szczegółowych informacji odnośnie instalacji Pax Imperia, znajdziecie na stronie autora dodatku: