Nowy patch do Diablo 2: Resurrected naprawia błąd minimapy
Dziś do gry Diablo 2: Resurrected zawitał patch 9.27. Zawiera on ważny hotfix dotyczący minimapy. Od teraz gracze nie powinni już doświadczać błędu wczytującego mapę z poprzedniego podejścia.
- Dziś zadebiutował patch 9.27 do Diablo 2: Resurrected.
- Aktualizacja naprawia irytujący błąd, powodujący nakładanie się na siebie minimapy z poprzedniej i nowej sesji.
Od premiery Diablo 2: Resurrected minął prawie tydzień, ale deweloperzy wciąż mają przy produkcji sporo pracy. Gracze uskarżają się na wiele niedociągnięć i błędów uprzykrzających rozgrywkę. Dzisiejszy patch 9.27 dla wersji PC rozwiązuje przynajmniej jeden z nich – ten dotyczący minimapy.
Bug z minimapą polegał na wczytywaniu lokacji i pozycji z poprzedniej sesji w momencie rozpoczęcia nowego podejścia, co powodowało nakładanie się jednej mapy na drugą. Przez ten glitch odczytywanie z nich czegokolwiek stawało się bardzo utrudnione. Na różnych forach (Reddit, Blizzard Forum) ta niedogodność była szeroko opisywana:
Kończyłeś podejście w losowym momencie, a kiedy zaczynałeś od nowa pokazywała się minimapa z poprzedniej rozgrywki, która nakładała się na tę obecną. To sprawiało, że bardzo trudno było zobaczyć, gdzie iść i co jeszcze zostało/nie zostało zbadane. To naprawdę spowalniało grę.
- redditowicz hallettnr.
Właśnie zauważyłem w Nightmare Act 1 w Zapomnianej Wieży. Moja minimapa jest już załadowana, gdy tworzę nową grę. Ale już załadowana minimapa jest zła. Nakłada się na tę właściwą i jest to bardzo mylące.
- Lucky, użytkownik Blizzard Forum.
Oprócz rozwiązania problemu z minimapą patch 9.27 - cytując twórców - „naprawia wiele różnych błędów, które powodowały zawieszanie się klienta użytkownika”. To również może przynieść ulgę wielu graczom mającym problemy w tym zakresie.