Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 28 stycznia 2004, 09:59

Nowy mod CLSA II Campaign do Operation Flashpoint

Czeski serwis Tiscali Games opublikował na swoich łamach mod do gry Operation Flashpoint, zatytułowany CLSA II Campaign. Rozszerzenie zawiera premierową kampanię, składającą się z 30 misji, przerywniki filmowe i introdukcję trwającą 67 minut, a także ponad 100 nowych jednostek (wliczając w to zarówno pojazdy, jak i żołnierzy piechoty). CLSA II Campaign, pod względem rozbudowania daleko przewyższa oficjalne dodatki do Operation Flashpoint dostępne w sklepach, a jego głównym atutem jest to, że można go ściągnąć całkowicie za darmo (link do pliku poniżej).

Czeski serwis Tiscali Games opublikował na swoich łamach mod do gry Operation Flashpoint, zatytułowany CLSA II Campaign. Rozszerzenie zawiera premierową kampanię, składającą się z 30 misji, przerywniki filmowe i introdukcję trwającą 67 minut, a także ponad 100 nowych jednostek (wliczając w to zarówno pojazdy, jak i żołnierzy piechoty). CLSA II Campaign, pod względem rozbudowania daleko przewyższa oficjalne dodatki do Operation Flashpoint dostępne w sklepach, a jego głównym atutem jest to, że można go ściągnąć całkowicie za darmo (link do pliku poniżej).

Wszystkie partie mówione w dodatku, zrealizowano w języku czeskim i rosyjskim. Nie ma jednak powodu do obaw, jeśli ktoś, z różnych względów nie opanował jeszcze mowy naszych sąsiadów, z pewnością ucieszy się, że opisano ją angielskimi tekstami. Poniżej znajdziecie kilka obrazków, prezentujących niektóre z jednostek występujących w rozszerzeniu:

 

Nowy mod CLSA II Campaign do Operation Flashpoint - ilustracja #1
Nowy mod CLSA II Campaign do Operation Flashpoint - ilustracja #2
Nowy mod CLSA II Campaign do Operation Flashpoint - ilustracja #3

 

Linki do gier powiązanych z tematem:

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej