Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 7 września 2007, 09:19

Nowe informacje na temat dema gry Enemy Territory: Quake Wars

Na łamach oficjalnej strony gry Enemy Territory: Quake Wars pojawiły się nowe informacje dotyczące oficjalnej wersji demonstracyjnej programu, która w Internecie zostanie udostępniona już w najbliższy poniedziałek, 10-ego września.

Na łamach oficjalnej strony gry Enemy Territory: Quake Wars pojawiły się nowe informacje dotyczące oficjalnej wersji demonstracyjnej programu, która w Internecie zostanie udostępniona już w najbliższy poniedziałek, 10-ego września.

Nowe informacje na temat dema gry Enemy Territory: Quake Wars - ilustracja #1

Przede wszystkim poznaliśmy nazwę mapy, która zostanie uwzględniona w demie. Wybór padł na Valley – arenę doskonale znaną uczestnikom beta-testów. Autorzy zapewniają, że wzięli pod uwagę sugestie użytkowników programu i wprowadzili do planszy kilka poprawek. Oprócz rozgrywki wieloosobowej, wersja pokazowa zaoferuje również możliwość zabawy w trybie dla jednego gracza. W rolę przeciwników wcielą się wówczas boty.

Firma Splash Damage ujawniła również wymagania sprzętowe dema. Przedstawiają się one następująco:

  • procesor Pentium 4 2.8 GHz/Athlon XP 2800+ (3.0 GHz dla Windows Vista);
  • 512 MB RAM (768 MB dla Windows Vista);
  • karta graficzna 128 MB GeForce 5700/Radeon 9700;
  • 750 MB wolnego miejsca na dysku twardym.

Tak natomiast przedstawia się lista wspieranych kart graficznych:

  • seria GeForce FX (5700 lub lepsza, za wyjątkiem 5700LE/5700VE);
  • seria GeForce 6 (6200 lub lepsza);
  • seria GeForce 7 (7300 lub lepsza);
  • seria GeForce 8;
  • Radeon 9700 lub lepsza;
  • Radeon X700 lub lepsza;
  • Radeon X1650 lub lepsza.

Program pracować będzie pod kontrolą systemów operacyjnych Windows XP i Windows Vista.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej