Nowe Indie Royale (m.in. Lucius, Plain Sight i Burn Zombie Burn!)
Wystartowała nowa edycja Indie Royale. W taniej paczce gier niezależnych znalazły się takie tytuły jak Lucius, Plain Sight, Burn Zombie Burn! i Alien Shooter 2: Conscription.
Organizatorzy Indie Royale wystartowali z kolejną edycją swojej akcji. Tym razem w tanim zestawie gier niezależnych znalazły się następujące tytuły:
- Lucious
- Plain Sight
- Burn Zombie Burn!
- Primal Fears
- Alien Shooter 2: Conscription
- Droplitz
- Plus jedna nieujawniona jeszcze produkcja
Aby wejść w posiadanie tych gier musicie wpłacić cenę minimalną, która w chwili pisania tej wiadomości wynosi 4,17 euro, czyli w przeliczeniu około 17 złotych. Natomiast wydając 6,27 euro (ok. 26 zł) lub więcej otrzymacie również:
- Album muzyczny Phonetic Symphony autorstwa Chipzel
Wszystkie gry biorące udział w najnowszej edycji Indie Royale można aktywować na serwisie Steam. Warto przypomnieć, że akcja działa na odrobinę innych zasadach niż większość konkurencyjnych promocji tego typu. Cena minimalna kształtowana jest bowiem przez działania samych kupujących. Im więcej osób zdecyduje się zapłacić najmniejszą możliwą kwotę, tym wyższa się ona staje. Natomiast gracze, którzy wydadzą na zestaw więcej niż muszą obniżają cenę dla przyszłych klientów.
Spośród produkcji biorących udział w nowym Indie Royale szczególnie warte uwagi są dwie pozycje. Pierwszą z nich jest Lucius. To nietypowa przygodówka, w której wcielamy się w sześcioletniego chłopca będącego antychrystem. Naszym zadaniem jest zabicie wszystkich mieszkańców sporej rezydencji. Jako dziecko nie mamy szans w bezpośredniej konfrontacji, więc musimy posłużyć się sprytem. Sposobem na odesłanie dorosłych w zaświaty jest organizowanie różnego rodzaju pułapek, których rezultaty wyglądają na tragiczne wypadki.
Z kolei Plain Sight to zwariowana multiplayerowa gra akcji, w której kierujemy samobójczymi robotami ninja. Każdy mechaniczny wojownik wyposażony jest w katanę, za pomocą której eliminuje przeciwników i kradnie ich energię, co wzmacnia jego siłę i szybkości, ale jednocześnie czyni go większym i tym samym łatwiejszym celem. Zgromadzoną energię konwertujemy w punkty aktywując autodestrukcję robota. Musimy odpowiednio wybrać jej moment. Szybkie samobójstwo sprawi, że zyskamy słaby wynik, ale wstrzymywanie się z tym zbyt długo może sprawić, że inni gracze zdążą nas zabić zanim sami to zrobimy.